poniedziałek, 11 lutego 2013

ferie - podsumowanie : 3

Mogłam napisać o tym wczoraj ,ale post był nawet spory więc zostawiłam ten temat na dzisiaj . 
Od dziś wracamy do szarej rzeczywistości zwanej szkołą . Dołuje mnie to strasznie ,ale nic nie poradzę , damy radę! 
Ferie minęły całkiem fajnie . Masa sesji , poznałam kilka osób w tym Nikolę i Kuczi . Mam masę zdjęć na dysku ,których do tej pory nie ogarnęłam . Szybko pewnie nie wspomnę na flogu ,że nie mam zdjęć . Zapas na kolejne miesiące szkoły . Pogoda ? Nie było źle . Bez masy śniegu , bez masy deszczu . Trochę pizgało ,ale mówię tak dlatego ,że wyczekuję już wiosny! Dużo nocek , dużo filmów , dużo żarcia ... miałam się odchudzać! Dwa wypady do Opola . Zero treningów , cóż .. można było się tego spodziewać xd 
Jestem zadowolona ,te dwa tygodnie zdecydowanie dały mi siłę na powrót do szkoły . Dziękuję wszystkim ,którzy byli ze mną , jedne z lepszych ferii jakie miałam .. nawet chyba najlepsze ! 2013 przynosi dużo zmian , cieszę się z nich ! Jest nareszcie tak jak chcę . Zawsze będę chciała więcej ,ale ... tfutfuuu jest dobrze ! 
No to co ? Żeby tylko było jeszcze lepiej! 

O 7:30 wylazłam z łóżka . Od rana mam ruchy w spowolnionym tempie . Łażę po domu ,szukam czegoś w szafkach w kuchni , nie mam pojęcia czego! Mam ochotę pożreć tą ogromną czekoladę leżącą w kuchni ,ale nie ! Chcę ją zjeść z kimś innym .. Jakoś się ogarnęłam , jestem śpiąca ! Co będzie jutro ,jak wstanę tak wcześnie ?! Dzisiaj może przysiądę do chemii , niemca i reszty . Muszę nauczyć się niemca wcześniej bo w czwartek jest 14-sty .. Nie przepadam za tym dniem ,ale może będzie tak jak z urodzinami ? heh , sam fakt ,że go zobaczę byłby już wystarczająco przekonujący . Zobaczę , coś wymyślę , na spokojnie . 
Wyczekuję już weekendu! Jeszcze nie poszłam do szkoły ,a już jestem nią wykończona ;o ! 
Mam jedno postanowienie .. też dotyczy trochę tego talentu , czy mi się uda ? Dowiem się za pięć dni . 
Dobra , nie wiem czy opublikuje tego posta teraz ,rano .. czy jak wrócę do domu . Zależy czy dam radę teraz wgrać tu jakieś zdjęcia , nie wiem czy jest sens publikować go teraz , chociaż w sumie ... chyba bez większej różnicy , miłego dnia ; ) 








zdj. z ostatniego spaceru z Jagódką , robiłam Canonem i nawet coś wyszło : O 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz