wtorek, 22 stycznia 2013

zwykła niezwykłość .

cześć !

Suszę sobie włosy , posta piszę jedną ręką , nie lubię tego ,ale już 22 i śpieszę się do łóżka . Jutro na 9:40 , dobrze ! Czeka mnie sprawdzian z WOS'u , dwie maty , fizyka , hista i ostatnie już korki na Byczyńskiej . Myślę ,że dam radę . WOS w miarę ogarnęłam , resztę mam w pupci . Z korków odbierze mnie mama z dziadkami , małe zakupy , chcę zaciągnąć mamę do cropp'a i house . Czuję nagłą potrzebę kupienia czegoś , choćby jakiegoś malutkiego elementu dla mojej 'garderoby' . Z pewnością odwiedzę też naturę , trzeba zaopatrzyć się w kilka kosmetyków . Pozostałą resztę dnia spędzę przy Niemieckim ,żeby nie mieć tyle na czwartek i chciałabym też wyjść , bo bez tego ostatnio to krucho ; ) 

Dzisiejszy dzień ? Nawet okej . Kartkówka z polaka ,nie tak źle ,bo piąteczka! Lekcje zleciały dość szybko . Na angilku moja ręka została 'zdemolowana' , dobrze ,że długopis da się w miarę łatwo zmyć ... ah , nie mogę pominąć ,że plecy też . Maciek , Adrian , dziękuję , serio! 
Powrót ze szkoły jak zawsze z miłą odprowadzką . Zjadłam obiad , dałam prezent dziadkowi , pouczyłam się WOS'u i 16:20 byłam już na dworze . Długi spacer , nie ma to jak iść ścieżką przy lesie gdy robi się ciemno ,ale podobało mi się . Widzieliśmy dwie sarny haha . Oczywiście zmarzłam strasznie ,więc zwinęłam do domu troszkę szybciej ,nie lubię takich sytuacji ,ale nie chcemy przecież żeby moje przeziębienie wróciło na ferie . W domu sałatka , mama mnie przepytała z WOS'u - coś umiem ! 'rodzinka.pl' , godzinne gadanie z mamą o wszystkim , w sumie dobrze ,że puki co jakoś się dogadujemy . Kąpiel , ciepły chlebek z masłem ,no i jestem tutaj . 
Jeszcze dwa dni i wolne . Tak czekam , ciągle myślę o tym jak będzie i czy w ogóle coś będzie . Chciałabym żeby treningi wypaliły , łyżwy , zdjęcia ! Czekam też na Kasię u siebie <3 lalalalalalala , chcę chcę chcę ! 
Tymczasem podjem może jeszcze chlebka .. dieta cud coś nie idzie xd i kładę się do łóżka ,bo oczka się zamykają ... i mogę się założyć ,że znowu nie będę potrafiła zasnąć . Dobranoc : 3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz