środa, 23 stycznia 2013

nothing .

Hej !

W sumie nic konkretnego nie mam do napisania ,jak zwykle . Ale puki mam czas i chęć to trzeba pisać . Rano nawet bez większego problemu wstałam z łóżka . Usnęłam też bez większych problemów więc jest postęp! Musiałam myć rano włosy od nowa ,bo nałożyłam przeterminowaną odżywkę , pomińmy xd 
Pierwszy WOS , dałam radę , jedno pojęcie na pewno mam źle ,ale może uda się i dostanę 4 : ) 
Od rana jaram się gierką ,którą pewnie większość już zna , mniejsza ,że jest banalna ,dziecinna i totalnie głupia , mianowicie Pou! hahahaha . Wciągnęłam się po pierwszy dwóch minutach , bosko . 
Lekcje przeleciały , lubię naszego Pana z WOS'u / historii , bardzo lubię . Korki też przeżyłam , już ostatnie tam .. oh jakie to smutne xd 
Po korkach do Pepco , potem Miodowa . Zaopatrzyłam się w kilka rzeczy , mam jedwab do włosów , zobaczymy jak to działa . Dom , ogarnęłam się trochę i na 30 minut na dwór z K. To mi w zupełności wystarczyło do dobrego zakończenia dnia . 
Ogółem mam dzisiaj straszny apetyt ! Pierwszy raz w tym roku zjadłam w szkole bułkę .. tak . Bułki od Steni mają to do siebie ,że są PRZEPYSZNE ! 
Po powrocie do domu poćwiczyłam , zjadłam sałatkę , wykąpałam się .. standardowy przebieg . Idę zaraz coś zjeść , mam gdzieś dietę . Fuck! znowu ... Jeszcze dwa dni i weekend , tak czekam na te wolne ♥


 .. znowu zostawiam Was bez zdjęć , ale co poradzić ? nie mam czasu ostatnio wejść na kompa ,a co dopiero tknąć aparat , postaram się zmienić to w ferie! Oby owoce naszej pracy były piękne ! hahahaha ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz