poniedziałek, 21 stycznia 2013

z pozdrowieniami ..

Hej !

W sumie nie planowałam pisać tutaj dzisiaj drugi raz ,ale jest 21 , ja pewnie i tak nie zasnę więc bez sensu iść do łóżka . 
Ostatnimi czasy coraz częściej widuję swoje zdjęcia na cudzych blogach o.O Musze wtrącić ,że jest to dziwne ,bo nie pomyślałabym ,że ktoś mógłby chcieć kopiować taki szajs . 
Oczywiście są normalne osoby ,które jeśli chcą użyć mojego zdjęcia w notkach czy ustawić go sobie na avatar , piszą prywatnie , podpisują je albo umieszczają informacje o autorze ,nie mam nic przeciwko . 
Zawszę się zgadzam ,bo nie jest to dla mnie problem , ale problem pojawia się gdy ktoś bez pytania publikuje nieswoje zdjęcia podając się za autora ,zamiast stworzyć coś własnego .. No ludzie ogar. !
Taka krótka myśl dnia . huehue .
Przez to myślę o podpisywaniu zdjęć . Robiłam już tak kiedyś ,całkowicie nie wiem w jakim celu o.O Skończyłam ,ale jednak chyba będę musiała wrócić .. Dziwnie by mi było dodawać zdjęcia w swoim imieniem , czy tam nazwiskiem ,ponieważ wiele razy słyszy się opinie w stylu ' oh ah wielka pani fotograf się znalazła ' , jasne . Tylko w tym wypadku nie chodzi o to . Moje pracę są moją prywatną własnością i nie mam zamiaru co chwila zgłaszać kogoś do administracji z powodu kopiowania , wszystko ma swoje granice . 
Nie gryzę i jestem dość miłą osobą, czy tak trudno zapytać ? Zresztą , przecież nie chodzi tylko o mnie . Chyba każdy spotkał się z kopiowaniem cudzych prac . Moja opinia ? To żałosne . Po co ? Dlaczego ? W jakim celu ? bezsens . 

Chyba to tyle ode mnie . Co do podpisywania prac - jeszcze pomyślę . Jednak zabiera to sporo czasu . Czekam na Wasze opinie ,jak zawsze , tyle ode mnie na dziś : ) 
dobranoc !


ps. ciągle sypie śliczny bialutki śnieg i oby trzymał się jeszcze troszkę bo chcę cudownych zdjęć <3

2 komentarze:

  1. Widocznie Twoje zdjęcia się komuś spodobały , nie lubię jak ktos podkrada Nasze osobiste prace .
    Smakowita ta nutella:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcesz cudownych zdjęć ze śniegiem ?
    Wpadaj do mnie ! jest na podwórku 7 cm śniegu :)
    Bierz ekipę. Zapraaszam :*XD
    I też uważam że to bezsens kopiować zdjęcia i dodawać na swojego flog , i jeszcze w dodatku pisać że to ty zrobiłeś a tak naprawdę nie! No bezsens, bezsens... Ale sie rozpisałam.
    Doooobranoc. :D

    OdpowiedzUsuń