środa, 28 listopada 2012

a little bit .

cześć !

Jest przed 23 , pewnie dłuższą chwile zajmie mi napisanie tutaj . Zostałam dzisiaj w domu , mam stwierdziła ,że skoro nie mam do końca tygodnia nic ważnego ,to lepiej żebym wyleżała . Z szyją już lepiej , nadal czuję ból jak przekręcam głowę , ale już nie taki jak wcześniej . 
Większość dnia przeleżałam w łóżku . Włączyłam sobie stare odcinki ' Magdy M ' , gdzie po drodze oglądałam jeszcze 'Prawo Agaty' i 'Przepis na życie , nie lubię seriali ,ale od czasu do czasu mogę zabić w ten sposób czas . Zrobiłam kilka zdjęć , efekty widać już na flogu i reszcie stron . 
Mam świadomość ,że dzisiaj nie zrobiłam nic . Czasami potrzebuję odpoczynku ,ale wcale nie lubię tak siedzieć bezczynnie w domu , tylko bardziej mnie to męczy . Myślę ,że byłabym o wiele bardziej wypoczęta gdybym dzisiaj wysprzątała cały dom , ale cóż , nie chciało mi się . 
Popołudniu zrobiłam obiad na jutro z mamą , obżarłam się przy tym strasznie . Poskakałam przed telewizorem jak idiotka , nawet udało mi się poćwiczyć , co ciekawsze zaangażowałam w to mamę , huehuehue , bawiłam się lakierami do paznokci ,robiąc różne wzorki . Dodam zdjęcia do tego posta,ale jutro bo nie chce mi się wstać z łóżka po aparat . 
Rozmyślam co by tu jutro robić . Kolejny dzień siedzenia w łóżku ? o nie ! Mogłabym się pouczyć ,ale ... hahahahahahaha , nie . Może ogarnę trochę w szafkach , pomęczę aparat ... zobaczę na co będę miała ochotę . 
Andrzejki już w piątek ,a z planów nici . Może wpadnie do mnie Ola , może gdzieś wyjdziemy jeśli tylko mama mnie wypuści z domu . Fajnie by było gdyby Kasi też udało się do nas dołączyć , trzymam kciuki .. 
Tymczasem kładę się chyba spać , miałam napisać coś dłuższego ,ale raczej nie dam rady . 
Dobranoc ;3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz