czwartek, 29 listopada 2012

other .

cześć ! chyba najlepiej od razu przejść do konkretów .. 

Przebieg dnia dzisiejszego : 

Wstałam ok. 9 , ubrałam się i wzięłam za kolorowanie moich końcówek fioletowym pastelem . Wszystko , ale to wszystko było fioletowe . Efekt mnie nawet zadowolił , nigdy nie umiem rozczesać włosów po takiej operacji , agr ! Ale po spleceniu w dwa warkoczyki nawet się ułożyły , efekty pokażę na zdjęciach poniżej . 
Praktycznie cały dzień męczyłam aparaty . Dorwałam sonkę taty z długim, zepsutym obiektywem . Zrobić nim zdjęcie to dopiero jest sztuka . Nigdy chyba nie gadałam aż tyle do aparatu ... cóż . Udało mi się zrobić może z 5 zdjęć i jestem z siebie bardzo dumna ! Nigdy więcej obiektywu tej marki - Sigma , mam uraz , za często się psuje . W trakcie robienia zdjęć poprzestawiałam meble w pokoju . Znowu . Mogłabym zmieniać coś tutaj codziennie . Strasznie szybko nudzi mi się wygląd poszczególnych pomieszczeń . A zwłaszcza mojego pokoju . Ściągnęłam dodatkowe pędzle do gimp'a . Szkoda tylko ,że sporo czasu będę musiała poświęcić żeby je ogarnąć . Nie mówiąc już o całym gimpie ... Musze któregoś dnia usiąść , poczytać o sposobach uzyskiwania poszczególnych efektów , poćwiczyć , pokombinować , w końcu ogarnę chociaż podstawy . 
Przyszły dzisiaj ,jak to moja mama nazwała , moje kondony na telefon . Jestem zadowolona , żałuję tylko ,że nie wzięłam jednak innych kolorów , ale to też mi się podobają . Dostałam gratis cztery folie na ekran ,co bardzo mnie cieszy ,bo nie będę musiała wydawać kolejnej kasy jeszcze na to . 
Teraz siedzę sobie , zjadłam chyba z pół bagietki , agr . Muszę znowu zacząć się pilnować . Obrobiłam kilka zdjęć , ale mam jeszcze trochę roboty . Mam pomysły na obróbkę ,ale nie mam umiejętności , jakie to super uczucie .. 




Postanowiłam spisać sobie moje postanowienia , cele i różne takie . Za jakiś czas będę mogła to przeczytać i zobaczyć ile z tego udało mi się spełnić . Myślę ,że może to być dobra motywacja do działania : ) 

1.  Zdjęcia - chcę nauczyć się robić 'konkrety' , jak najwięcej zdjęć w jak najróżniejszych warunkach . Czas rozwinąć swoje umiejętności . Słuchać krytyki i starać się robić zdjęcia ,które będą mnie zadowalać .

2. Programy graficzne , obróbka RAW'ów - przede wszystkim , co pisałam już wcześniej , Gimp . Chcę nauczyć się korzystać z kilku opcji . Nie muszę opanować wszystkiego . Co do RAW'ów , od pewnego czasu robię zdjęcia w tym formacie . Chcę powiększyć swoją wiedzę na temat ich obróbki oraz możliwości . 

3. Wygląd - mój wygląd . Dieta , dieta , dieta , głodówka , duża ilość wody , brak słodyczy , chociaż ich ograniczenie . Chciałabym zrucić jeszcze kilka kilo . Zrzucić tak ,żeby za chwilę ich nie odzyskać . Mam zamiar ograniczyć ilość pochłanianej czekolady , nutelli też . Jeśli mam jeść to zdrowe , pożywne rzeczy ,a nie śmieci . Koniec , kropka . 

4.  Aktywne spędzanie czasu - tu wliczam też codzienne ćwiczenia . A6w , którą robię już od kilku tygodni , do tego dużo ćwiczeń na nogi , ręce . Muszę popracować nad 'mięśniami' , po złamaniu ręki ,obie ręce mam bardzo słabe . Do tego nie mogę wykonywać wielu ćwiczeń , czas to zmienić . Mam zamiar chodzić na sks ,może nie co tydzień,ale raczej się tam pojawię . Idzie zima , czas się przełamać i ubrać łyżwy , to ,że ostatni upadek na rolkach był dość niekorzystny ,nie znaczy ,że połamię się też na lodzie . 
Na wiosnę wezmę się za siatkę , rower ... jak zwykle : ) 

5.  Stosunki z rodzicami - ogółem całą rodziną . Czas zacząć dogadywać się mamą , przyzwyczajać ją i tatę do niektórych rzeczy . Myślę ,że szczere rozmowy dużo tu pomogą . Czas zacząć też panować nad sobą .. 

6. Być pozytywną - dość użalania się nad sobą i płakania w poduszkę . Trzeba zebrać siły i robić wszystko ,żeby wykorzystywać każdy dzień na tyle ile się da . Przymknąć oko na ciemne strony życia i zacząć widzieć to co najpiękniejsze . Liczy się każda chwila , nie warto jej marnować . 

7. Wierzyć w siebie - choć w malutkim stopniu . Każdy z nas ma w sobie coś wyjątkowego , trzeba potrafić to dostrzec . Nikt nie jest ideałem , nikt nigdy nie będzie i nie był . 

8. Szkoła - nie chcę jechać na samych piątkach ,bo nie o to tutaj chodzi . Chciałabym wyciągnąć na koniec roku chociaż na czwórki . 

9. Trzymać język za zębami - jedna z moich największych wad . Nie chodzi o to ,że wygaduję cudze tajemnice ,bo szanuję to ,że ktoś mi ufa i nie przekazuję tego dalej . Chodzi tu tylko i wyłącznie o moje własne rzeczy . Już tak mam ,że czasami mówię innym o sobie za dużo . Chcę oduczyć się tego z kilku istotnych powodów . Nie każdemu warto ufać ... 

10. Nie przejmować się cudzą opinią - z reguły mam opinię  nieznających mnie osób w d*pie . Piszę to tutaj tylko po to ,żeby się tego trzymać . Trzeba robić to ,co nas uszczęśliwia ,a nie wiecznie martwić się tym ,co powiedzą inny . Chrzanić ich ! 

11. Spełniać marzenia - stawiać sobie cele i dążyć do ich wypełnienia . Trzeba kierować się sercem .. ono zawsze najlepiej wie co jest dla nas dobre .

12. Być szczerą - wiem , to nie zawsze jest opłacalne . Ale myślę ,że każdy ma swoje zdanie na dany temat i nie warto go ukrywać . Trzeba tylko myśleć nad tym , co się mówi ... o czym bardzo często zapominam . 

13. Nie poddawać się - raz coś nie wyszło ? trudno ! Życie toczy się dalej i nie ważne ile osób cię skreśli , ważne aby pokazać im ,że są w błędzie !
Puki co to na tyle . Jutro chcę napisać opinię na temat kilku produktów ,które już widnieją na tym blogu . Typu odżywka do paznokci . Obiecałam w kilku postach ,że po użyciu napisze moje odczucia , ale nigdy jakoś nie miałam do tego mobilizacji . Jutro postaram się opisać mniej więcej działanie niektórych kosmetyków itd. Dodam też parę opinii , na temat rzeczy o których być może tylko tu napomknęłam ,ale jestem z nich bardzo zadowolona . Każdy opis będzie zawierał zdjęcie , mam nadzieję ,że uda mi się zwrócić jakoś Waszą uwagę . Zależy mi na każdej osobie ,która to czyta . Proszę też , jeżeli komuś się podoba rzecz jasna o udostępnianie na różne sposoby tego bloga . Może jestem naiwna prosząc o to ,ale warto próbować . Oczywiście jeśli ktoś chce mogę się odwdzięczyć udostępniając lub coś w tym stylu . 



Resztę zdjęć dodam w osobnym poście ,gdy już wszystkie ogarnę . A i jeszcze jedno pytanie do osób prowadzących spota z dużą ilością zdjęć : Czy Wam też kiedyś wyskoczyło coś takiego ,że przekroczyliście limit zdjęć ? o.O 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz