poniedziałek, 29 października 2012

październikowa zima .

hej ! miałam napisać wczoraj ,ale nie starczyło mi czasu i chęci . głównie chęci . mam dzisiaj na 9:40 ,więc mam sporo czasu ,żeby opisać weekend ,który niestety już się skończył . 
Sobota . wstałam późno bo ok.11 , nie podobne to do mnie ,ale po powrocie z Niemiec byłam wykończona . Sporo czasu siedziałam w domu , musiałam oganąć rzeczy , rozpakować się i takie tam . mama rano weszła mi do pokoju i poinformowała ,że pada śnieg z deszczem .. w sumie nie dotarło to do mnie na początku . dopiero potem , gdy zaczął sypać już sam śnieg ,zrozumiałam ,że za parę godzin za oknami zrobi się biało ! 
w sumie wcale mi to nie przeszkadzało . lubię robić zdjęcia zimą , lubię też spacery , lubię prószący śnieg , ten niesamowity klimat miast . to cudowne ! 
popołudnie spędziłam z Olą . lubię te nasze sobotnie oglądanie Mam Talent . to już chyba jest tradycją . 
byłyśmy jeszcze w biedronce , aż żałowałam ,że nie mam ze sobą aparatu ; c wszystko takie białe , śliczne ,czyste ♥ w powrocie jeszcze u mnie na sałatce , omomom . potem Ola upiekła babeczki , zjadłyśmy chipsy .. jak zwykle weekendowe obżarstwo . miło spędzony wieczór . 
Niedziela . w sumie co ciekawego mogłoby się u mnie dziać ? wstałam równie późno jak na mnie ,bo ok. 10 . przesiedziałam większość dnia w domu , próbowałam uczyć się na niemca .. nie wyszło . byłam na podwórku zrobić kilka zdjęć . w sumie ostatnio zrobiłam ich dość dużo.. byłam z rodzicami w Miodowej po moją dynie ♥ heuhuehue , se ją wydrążę . A co ! wieczorem godzinny spacer z Moską . w sumie potrzebowałam takiego spaceru ; ) nie lubię całymi dniami siedzieć w domu .. i jakoś zleciał ten na weekend .
Za jakąś godzinkę lecę do szkoły , lubię poniedziałki ze względu na to ,że mam luźne lekcje , w dodatku tylko 5 godzin i zaczynam o 9:40 . jasne ,lepiej kończyć szybciej . ale to ,że mogę rano ogarnąć wszystko czego nie zrobię przez weekend to dla mnie duży ratunek . 
W tym tygodniu muszę przeżyć tylko dzisiaj i jutro . w środę do Auszwic . ciekawe jak moja klasa zachowa się w takim miejscu ... aż się boję tam z nimi jechać . no ,ale przynajmniej zobaczę coś nowego . nawet mnie to ciekawi .. 
Dobra oganę parę zdjęć ,żeby dorzucić coś do posta . Same macro , więc raczej bez cudów . tata dał mi nowy program do obróbki , w sumie wcześniej go znałam ,ale nie podobała mi się starsza wersja . ta ,którą mam teraz jest ciekawsza ,zobaczymy co wycuduję ... program jest cały po angielsku xd . 





















mogłabym jeść te czekolady na okrągło ♥ 

resztę zdjęć dodam popołudniu , ale jutro . mam tego masę i nie zdążę wgrać wszytskich ; 3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz