środa, 10 października 2012

kocham te Twoje paczałki ♥ haha

hej ! wiem , nie pisałam parę dni . humor już się polepszył . także jest okej. 
miałam wczoraj Zdjęcia Dani na flogu , szok ! musiałam sobie zrobić zrzut ekranu , haha . Nie wiem czy zasłużyłam ,ale bardzo się cieszę i dziękuję za wszystkie głosy : ) oby tak dalej ! 
dzisiaj dzień nawet okej , mam 4- z fizyki , fuck yea ! z biologii pewnie zawaliłam , nic nowego . po szkole korki , nic nadzwyczajnego . po 15 byłam w domu, szybkie ogarnianie chemii i lecimy ♥ fajny dzień , bałam się trochę ,ale było dobrze . całe popołudnie z Nim ♥ haha , zostałam zmuszona do zjedzenia połówki hot-doga .. jakie to straszne xd nie piszę tu już nic więcej o tym popołudniu , ale i tak dziękuję ♥
Założyłam portfolio ze swoimi zdjęciami , tzn . zdjęciami przedstawiającymi mnie . KLIKAMY ! 
w prawdzie nie jest jeszcze gotowe w 100 % ,ale staram się powoli to wszystko tam układać . będą na pewno zdjęcia z wakacji . było kilka sesji i chcę żeby tam były . nie wiem co mnie pokusiło ,żeby pokazywać moją twarz w takich ilościach w jakimkolwiek miejscu .. przecież to może doprowadzić kogoś do zwału ! ... z góry przepraszam , ale nawet operacja plastyczna tu już nie pomoże , haha . 
Jutro mamy sprawdzian z chemii , suuper , nic nie umiem . zresztą z chemii nie da się umieć ! nigdy nie ogarnę tego przedmiotu , nigdy ! ale zlewam na to , nie mam ochoty kuć i tak nic nie zapamiętam . 
Mamy w planach sesję z Edytą . nie mamy motywu ,ale coś się wymyśli . jutro tak o 15 chcemy iść , oby była pogoda ! plany na resztę dnia ? oby takie , jakie planowaliśmy ^^ dobra idę wgrać na pf zdjęcia i lecę w kimę , dobranoc ! 




jesień idzie kochani , jesień ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz