piątek, 12 października 2012

serduszkowy bokeh ♥

hej ! znowu nie mam ochoty pisać , teraz tak na szybko, postanowiłam dodać tu te kilka zdań . 
dzisiaj kochany piąteczek .. taa . szkoła - skrócone lekcje do 12 . potem nudanudanuda . krótki spacer i tymbarki z Olą , domnudadom , pomogłam mamie z kolacją , przesiedziałam pół dnia na kompie , spoko spoko . wieczorem na chwilę ' do sklepu ' , ciężka rozmowa ... czeka mnie jeszcze nie jedna . Ola była u mnie , pogadałyśmy , w sumie zamuł bo mam fatalny humor .. 
pokombinowałam dzisiaj trochę i zrobiłam nakładkę na obiektyw ,która pozwala robić 'serduszkowy bokeh' czy tam w inne wzorki . zależy co się wytnie . 
żeby nie był ten post taki pusty to napiszę tu bardzo streszczoną instrukcję , jakby ktoś chciał wiedzieć więcej to jest takie coś jak ask.fm ( z lewej strony tego posta , tak około ) 
no więc tak : 

potrzebne rzeczy : taśma , kartka ( najlepiej coś typu blok techniczny ,albo okładka od bloku - ta z tyłu ) dobrze ,żeby była czarna ,ale ja zrobiłam z ' tektury ' i jest ok ; ) , nożyczki , no i aparat ,żeby dopasować wielkość . ewentualnie ołówek do zaznaczenia średnicy obiektywu na papierze . 

No więc , wycinamy sobie kółko , takiej średnicy jak obiektyw , mniej więcej . po środku kółka wycinamy mały wzorek , ja postawiłam na serduszko ,ale to już wasza decyzja . mogą być gwiazdki , ptaszki .. co chcecie ; ) 
następnie wycinamy pasek , taki żeby obkleić kółko dookoła . tak na wysokość 3,5 do 4 cm . ( zależy od obiektywu ) oklejamy taśmą , pilnujemy ,żeby nigdzie nie było szpar przez które dochodzi światło , z wyjątkiem naszego wzorku . jeśli są najlepiej dokleić na szparę dodatkowy pasek papieru .
no i cała filozofia , może nie jest to zbyt jasne ,ale myślę ,że każdy powinien sobie poradzić ; ) 

Macie tutaj zdjęcia mojego 'dzieła' . Mam zamiar zrobić jeszcze raz , bardziej dokładnie , no i kilka żeby wzorki mieć różne . myślę ,że ten post nie ma w sobie nic ciekawego ,ale przynajmniej się coś pojawiło , tymczasem dobranoc , jutro rano do Piotrkowa .. objem się jak świnia . weekendy u babci i dieta = brak diety -_- 



no i moja wstępna zabawa efektem .. 



ps. Pił ktoś z Was kiedyś herbatę z wodą gazowaną ? 
nie ? to nie próbujcie ! ohyda -.- xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz