sobota, 8 września 2012

rain .

hej !

rano pobudka dość wcześnie jak na sobotę . ogarnęłam pokój przed jutrzejszą wizytą dziadków . zrobiłam trzy bransoletki , zmieniłam "stroiki" z świeczkami na trochę inne . przeglądnęłam książki na poniedziałkowy kiermasz - oby udało mi się coś sprzedać .. porobiłam kilka zdjęć , nic pięknego -.- muszę się wybrać z kimś na zdjęcia , konkretne zdjęcia ! jeeeeeeeej , chce już obiektyw -_- dzisiaj przyszło potwierdzenie o odczytaniu listu do ubezpieczalni , czekam na odpowiedź . byłam u Oli ,potem na dworze , Galeria Miodowa  i znowu do Oli na Mam talent i bułeczki z serem z pieca . obżarłam się ! tata przywiózł dziś nowe auto z Wałbrzycha . ten to ma szczęście ... nawet jest okej . odbyłam już kilka jazd testowych , haha . nie mam chyba nic więcej do napisania . idę , może poćwiczę , potem prysznic i pewnie spać ,albo jeszcze wejdę na kompa .. muszę po nadrabiać trochę na flogu ,bo statystyki idą w dół .. w ostatnich dniach do członków tego bloga dołączyły aż 2 osoby ;O dziękuję ♥ postaram się częściej pisać . jutro pewnie pojawi się post ,jeśli wyrobię się z rodzinką i nauką -.- nie umiem sobie wyobrazić tego ,że teraz już tylko weekendy są wolne ; ( masakra ! 
dobra dobranoc ; 33

 

oczywiście dzisiaj z trzy raz malowałam paznokcie , kocham to -.- 
+ nie wiem jak ja dotacham te książki w poniedziałek ; 3




hahahaha , kaczka xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz