środa, 26 września 2012

historia to zło !

hej . miałam napisać wczoraj ,coś mi nie wyszło . pisze teraz , też na szybko bo jestem wykończona . w szkole okej ? karkówka z matmy ? hahaha , mało być dwa ,jest 5 xd wróciłam do domu wymazana po ramionach długopisem ,fajnie ,że nie umiałam domyć xd matma boska , i te ich miny kiedy wbijali do klasy, hahah . po korkach też widziałam kogoś kogo lubię widywać , heuheuhue , nie lubię wymieniać tu imion .. jutro na 8 do 11:20 ^^ to się nazywa szczęście ; D z Olą po sq na miasto załatwić parę spraw . a potem kolejny dzień z podręcznikiem do historii , wolałabym trochę inny rodzaj randek ... 
wczoraj dzień okej , byłam z Olą i Danielą na mieście , obiektyw przyszedł ,teraz tylko czekam na możliwość sprawdzenia go w plenerze ; ) dobra kończę posta i idę spać ,dobranoc ; 3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz