poniedziałek, 24 września 2012

blenda.

tak, udało się . zrobiłam blendę i jestem zadowolona z efektu . z nudów napiszę tu mniej więcej jak to wykonałam .. nic prostszego ! 
1. rzeczy potrzebne : 
ja postawiłam na "osłonę na szybę w aucie" nie musi być na tylną , zależy od tego jaką chcecie wielkość blendy ; ) 
kolejna rzecz to "koc ratunkowy" ( srebrno-złoty w moim przypadku , w sumie nie spotkałam się z innymi xd ) 
do tego nożyczki , zszywacz i spory zapas zszywek ; ) 
2. Gdy mamy już zgromadzone materiały rozkładamy 'koc' wycinamy z niego kawałek odrobinę większy od naszej ' osłonki ' ( nie musi być równo ani nic ) Resztę koca najlepszej zostawić na przyszłość ,bo jak to własnej roboty blenda , może się ona potargać , zepsuć itd. 
3. Bierzemy zszywacz i zszywamy 'koc' z krawędziami 'osłonki ' ja starałam się robić to zszywka przy zszywce ,żeby całość była trochę trwalsza . 
4. No koniec obcinamy wystające kawałki koca . I gotowe ; ) 
nie robiłam dwustronnej , ponieważ nie widziałam takiej potrzeby . Co do koca to wybrałam srebrną stronę ,wydawała mi się 'lepsza' czy coś .. może nie jest to bardzo trwała blenda ,ale na pewno bardziej opłaca się z jednego koca zrobić kilka ,niż zapłacić kilka razy tyle na allegro . 
na całość wydałam 21 zł. ( cena koca ) , resztę materiałów miałam w domu ,osłonek na szyby można poszukać w garażu , mi użyczył swojej dziadek ; ) 
myślę ,że z osłonką cena wyniosła by ok.35 zł . myślę ,że się opłaca ; ) 

jeśli trochę pokombinujecie to zauważycie ,że blendę z takiej osłonki można wygodnie złożyć , trzeba tylko dobrze zgiąć rogi ; ) 
wszelkie pytania kierować tutaj ( wiem ,że takowych nie będzie ,bo nikomu się pewnie ten post nie przyda xd ) : http://ask.fm/schokoolade


odbiegając od tematu ... 

dzisiaj przyszło w końcu zamówienie z avon'u , tusz do rzęs świetny, mam jeszcze kilka produktów do twarzy .. ogółem skóry . do tego mama wypatrzyła w lidlu frotowe skarpety ♥ uwielbiam je ,są teki milusie i cieplusie , heuheuheu . zgarnęłam różowe i niebieskie , mama ma jeszcze ciemno filetowe x2 . pewnie i tak będę chodzić w wszystkich ,jak zwykle ^^ po południu zrobiłam kilka bransoletek , kilka dorobiłam jeszcze teraz . znalazłam na nie nowe miejsce ,pewnie tylko chwilowe . zaraz idę ćwiczyć , potem kąpiel i spać , pewnie jeszcze włączę kompa . jutro po szkole muszę odwiedzić biedronkę i chinola . kończą mi się żyłki do bransoletek .. to smutne ; cc mam też nadzieję ,że jutro dojdzie moja przesyłka . wiem o tym pisze ciągle ,ale jak tu kuźna nie być pod jaraną ?! dobra idę , już jestem śpiąca ,a przecież to dopiero 20:31 ; O 
dobranoc ? ; 33

4 komentarze:

  1. fajnie piszesz ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tą blendą ; )
    Wogóle świetny blog, będę częściej zaglądąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja też ostatnio robiłem blendę ! :D


    ______________________________________________________________
    Zapraszam do siebie :)
    http://krzemien.blogspot.com/
    Będzie miło jak wyrazisz swoje zdanie na temat moich prac ! ;)

    OdpowiedzUsuń