poniedziałek, 24 września 2012

good .

hej . piszę szybko , przed 16 jedziemy z Olą na miasto . muszę kupić " zasłonę na tylną szybę do auta " i " koc życia " po co mi to ? więc , zabrałam się w końcu za robienie blendy . nie stać mnie żeby kupić orginalną 
,tym bardziej ,że nie jestem nikim wielkim jeśli chodzi o zdjęcia i chcę tylko się pobawić ; ) mam już plan jak ją wykonać .. oczywiście google dobra rzecz xd chciałam zrobić ją w inny sposób ,ale ten wydaję mi się wygodniejszy . jeśli mi się ta cała blenda uda to na pewno napiszę o niej posta + zdjęcia efektów pracy . 
oby wyszło ... 

plany na ten tydzień są dość napięte , ale fajne . muszę na jutro zrobić trzy bransoletki - pewnie nie zdążę . w piątek mam się zobaczyć z Danielą ♥ w sobotę mamy jechać do Opola i mam nadzieję ,że wszytko nam ślicznie wypali ! no i w sobotni wieczór ma spać u mnie Ola , upieczemy babeczki na dzień chłopaka , zrobimy popcorn karmelowy i mamy też zamiar coś nagrać , hahahaha . myślę ,że będzie bardzo ciekawie .
no ,a w niedzielę przewidujemy zdjęcia z Angeliką i Oliwią ; )  
muszę się też zabrać za film-sklejankę z wakacji . mam kilkanaście krótkich , śmiesznych filmików i chcę to zebrać w jeden . tyle wspomnień ♥ może w któryś wieczór usiądziemy do tego z Łolim <3 heuheuheu . 
dobra idę ogarnąć lekcje itd . i lecimy , miłego dnia ; ) 



tak , to jest dobry opis moich jazd dzisiaj , haha . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz