niedziela, 23 września 2012

everything is just an illusion ..

 ' czasami myślisz ,że masz przyjaciela . dobrze się dogadujecie , wychodzicie razem , piszecie , śmiejecie się , płaczecie , zwierzacie ... i nagle wszystko pryska , jak mydlana bańka .. i chociaż próbujesz tego nie okazywać , wszystko jest inne ... :
na wieczór odwiedziła mnie Ola <3 oglądnęłyśmy mbtm z moją mamą ,nie powiem , bywało śmiesznie . popołudniu jedna sprawa zepsuła mi humor , uświadomiłam sobie coś , przykre . ale na szczęście co chwila ktoś pozwala mi o tym zapomnieć : * robiłam dzisiaj trochę śmiechowych samojebków , hahah , chyba bardziej krzywego ryja niż mój już na świecie nie ma . nie wiem czy chce mi się teraz je zgrywać . pisałam sobie z Kasią , dawno nie gadałyśmy .. dawno też jej nie widziałam ; cc nadrobimy , mamy sobie tyle do powiedzenia ♥ muszę też w końcu zobaczyć się z Dudim , nie pamiętam kiedy ostatnio razem odpałowałyśmy : c mam nadzieję ,że uda mi się też w tej pralce szkolnej znaleźć czas na jesienne sesje . mam kilka skromnych pomysłów , zobaczymy co z tego będzie , jestem też ciekawa jak będzie sprawował się nowy obiektyw , trzymajcie kciuki ! mam nadzieję ,że jutro już nie będę tak odczuwała tego przeziębienia , moje kości , cera i narządy oddechowe bardzo cierpią przez te bakterie !
jutro poniedziałek .. tak , kolejny beznadziejny dzień w szkole , kolejny dzień grania , sztucznych uśmiechów . pięknie . znowu zaczynam myśleć nad zmianą szkoły , że ta 5 musi być tak daleko .. do 3 bałabym się iść , nie chciałabym Jagodzi zakłócać jej spokojnego klasowego życia . to wszystko jest głupie . wolałabym ,żeby było inaczej .. łatwiej . kto by nie chciał ? ... mam nadzieję ,że to wszystko minie . powinnam cieszyć się z tego co mam , bo mam wiele ♥ staram się ogarnąć , bardzo się staram ... ale to nie jest takie łatwe . dobranoc . 



wszystko beznadziejne to zdjęcia też ;3




musiałam to z siebie wyrzucić , więcej posta na temat chyba nie będzie .. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz