niedziela, 23 września 2012

dreams come true.

hej ! dzisiaj mimo siedzenia w domu z książkami , mam świetny humor . wszystko zawdzięczam porannej wiadomości od mamy , dokładniej : " przelali pieniądze z ubezpieczalni " cudownie usłyszeć to zaraz po przebudzeniu . czemu mnie to tak cieszy ? ponieważ ,jak już pisałam kilka notek wcześniej , za te pieniądze szykuję się obiektyw ! tak tak tak ! w najbliższym czasie to cudo zawita w moim domu i mam nadzieję ,że będzie mi dobrze służył ; ) 
rano uczyłam się wiersza na niemiecki - co tam ,że umiałam go tylko przez 5 minut -.- przeczytałam historię , oglądnęłam katalog z ikei ,poszperałam w necie . jedno wielkie nic . mama piecze babkę na popołudnie , nawet mam na nią ochotę ; ) jutro poniedziałek ...tak strasznie nie chcę do szkoły ! powoli zaczynam wątpić w to ,że dam sobie radę .. ale trzeba być dobrej myśli . 
mama karze mi dzisiaj siedzieć w domu , szkoda troszkę ,bo na dworze jest ładnie , może nie jakoś specjalnie ciepło ,ale to słońce jest cudowne . ogarnę chyba trochę w pokoju . Ola już w Klb , może uda mi się ją ściągnąć dzisiaj na wieczór do siebie <3 chyba nie mam nic więcej do napisania . nie wiem nawet jakie zdjęcia tu wstawić ... coś wymyślę , miłej niedzieli , cześć ; ) 

+ pozdrawiam PANNĘ JADZIKOWATĄ ,która , prawdopodobnie , tak jak ja siedzi dziś w domu ; * 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz