środa, 19 września 2012

changes .

hej . 

dzisiaj napiszę trochę od siebie . o moich planach ,zamiarach , może nawet celach . 

po pierwsze chce zmienić kilka rzeczy na moich profilach w necie - wiem to nie jest tak ważne ,ale postanowiłam od tego zacząć posta . 
jeśli chodzi o floga nie zmienię raczej zbyt wiele ,bo nie mam pro ,a szczerze szkoda mi na nie kasy . zostanę chyba przy ewentualnej zmianie avatara no i chyba zacznę trochę inaczej prowadzić wpisy . chciałabym też wrócić do zasady " 20 komentarzy do zdjęcia - następny wpis " ostatnio zeszłam do 15 ,bo trudno teraz nazbierać 20 . mam nadzieję ,że  znajdę czas na komentowanie i wszystko wróci do normy .. przydały by się też jakieś konkretniejsze zdjęcia ,to już swoją drogą .

fotkoblog , ask , storna na fb , photoblog , nawet tam spot ... wszystko chcę ogarnąć . tu nie zmienię raczej nic w wyglądzie ,bo podoba mi się tak jak jest teraz , poza tym nie dawno spędziłam nad tym sporo czasu więc nie widzę potrzeby .  jeśli chodzi o resztę , może zmiana wyglądu , sporo nowych zdjęć , raz moich ,raz robionych przeze mnie . storna na fb ? hmm . na razie chyba odłożę ją gdzieś na koniec swojej listy , nie mam na nią czasu ,ani ochoty . 

wzięłam się też za ogarnięcie mojego telefonu . miałam tam już tyle 'śmieci' ,że był to jeden wielki zmuł . a wcale przecież najgorszy ten tel. nie jest . ustawienia fabryczne zrobione ,karta sformatowana , muzyka zgrana z powrotem , jest ok . muszę teraz jeszcze ogarnąć kilka aplikacji z android market i poustawiać niektóre rzeczy ,ale pewnie za to wezmę się przed snem . 

kolejna sprawa - szkoła . w sumie jest teraz trochę lepiej . do klasy doszło nam dwóch chłopaków . w sumie nawet okej , mamy się z kim pośmiać . poza tym ,ze straciłam już długopis i ołówek ,to nie żałuję ,że jednak się do tej 5 nie przepisałam . kto wie co by tam ze mną się teraz działo . byłam pewna ,że dni w tej szkole będą fatalne . tyle osób skończyło gimnazjum , bardzo ważnych osób . dopiero teraz widzę ,ile osób tu zostało . jasne ,brakuje mi reszty . ale daję radę , mam te parę najlepszych ,którzy są przy mnie w złych chwilach . tu dziękuję na chwile obecną bardzo Oli , która już wie na pewno za co , mam nadzieję ,że przy twoim darciu się na mnie ,wyjdę z tego gówna ♥ przerwy spędzamy fajnie , lekcje też , zawsze jest śmiesznie , odpałujemy ,rozmawiamy czasami na wesołe czasami smutne tematy , dużo się śmiejemy , dajemy radę , mimo złej pogody , czy ciężkiego materiału . w temacie ocen nie jest tak źle , złapałam już kilka piątek , oby tak dalej . staram się dużo wynieść z lekcji , czasem nie wychodzi , bywa . sporo siedzę przy książkach . wzięłam się za angielski , korki nie sprawiają mi aż takiego problemu , przecież to tylko godzina w tygodniu . kilku rzeczy nie rozumiem ,ale pewnie uda mi się to ogarnąć dość szybko . fizyka , geografia , historia - dla mnie masakra . nienawidzę tych przedmiotów ! w piątek czeka mnie sprawdzian z his. kułam już dzisiaj , nic nie umiem ,jutro dopiero będzie walka , muszę mieć chociaż 4- ! dość o szkole .

chciałabym zmienić coś w swoim wyglądzie , coś znaczy większość . jeśli chodzi o moją sylwetkę ,jestem można powiedzieć ' w trakcie reform ' staram się ćwiczyć , jeść odpowiednie produkty itd. ...dziwnie mi się o tym pisze ... myślałam o zmianie fryzury ,ale tak naprawdę co ja mogę w moich włosach zmienić ? ściąć ? nie ma mowy ! zmienić przedziałek ? mogę dać go na środek ,ale dużo osób teraz się tak czesze , a ja nie przepadam za wyglądaniem jak wszyscy . poza tym wygląda tu u mnie dziwnie . jeśli chodzi o styl ,to nie mam aktualnie warunków to metamorfozy mojej szafy , postanowiłam ,że tak do wiosny ograniczę się z kupowaniem ubrań . może raz na jakiś czas jak coś mi wpadnie w oko , albo na przykład nie będę miała już jakich spodni wepchnąć na dupę to dokupię z jedną parę i koniec . mój ostatni większy zakup to planowana torba ,która powinna być jutro ,więc pewnie się tu zaprezentuje . moje oszczędności zamierzam zbierać na metamorfozę pokoju i kilka akcesoriów do aparatu . na zimę szykuje się też nowa kurtka ,ale tylko przez to ,że poprzednia jest obecnie w trakcie reklamacji i albo dostanę pieniądze ,albo kurtkę ,bo podobno reklamowanych ubrań w f4 nie naprawiają . dalej. 

jak już pisałam - pokój . w przyszłym roku rodzice planują odmalować mi ściany . chciałabym zmienić przy tym kilka rzeczy i prawdopodobnie mi się uda . mama zgodziła się na odremontowanie mojej szafy ,w końcu ma już kilka ładnych lat . chcę też obkleić jedną ścianę ( chyba ,że właśnie szafę ) wzorkowaną tapetą - co do kolorów ,co pięć minut mi się zmienia . chciałabym też nowe łóżko , już nie kanapę . no i oczywiście zmiana układu mebli . wszystko już mam w głowie ,a zdjęcia już czekają na dzień kiedy z zacieszem będę je przyklejać do ściany pod łóżkiem . wypatrzyłam też w IKEA takie małe , fajne lampiony i chciałabym dwa takie komplety . 

aparat - no tak . chyba najbardziej przygnębiający temat . czemu ? obiektywy nie należą do najtańszych wydatków . ale może właśnie to czyni je tak cieszącymi . to ,że tyle czasu trzeba na nie czekać . w kwestii fotografii zdziałałam już sporo - tzn . dobrnęłam do posiadania wymarzonego aparatu ,co było moim wielkim marzeniem . jednak człowiek zawsze pragnie więcej . teraz kiedy a55 jest już moja marzy mi się obiektyw .. naczy dwa obiektywy . 
 - 50 mm . z światłem 1.8 od Sony . jeśli wszystko dobrze pójdzie już niedługo dostanie się w moje łapska .
- 70-300 mm . - tak , mam taki z Sigmy (bardziej mój tata ma ,a ja go pożyczam ) ,ale już drugi raz się popsuł i mam do niego coś w stylu urazu . chciałabym własny ,najlepiej z Sony ,bo do tej firmy mam zaufanie , ale niestety szybko takiego nie zdobędę , ponieważ iż nie jest on najtańszy ,a moi rodzice nie są w stanie dać mi ponad 1000 zł. na obiektyw i nawet bym ich o to nie prosiła . nigdy nie miałam i nie będę miała im tego za złe ! mam świetne życie bez rodziców miliarderów ,w normalniej kochającej rodzinie z którą kłócę się 97875 razy na dobę ♥ i tak mam wiele , więc czemu miałabym narzekać ? 

co do samej mnie . charakteru itd .. ' nie zmieniaj się dla innych ' czasami dobrze się tym kierować ,ale zdarzają się osoby które są tego warte ♥ nie mam zamiaru zmieniać się na siłę . pewnie wyszło by jeszcze gorzej ,więc lepiej nie kombinować . może nie jestem idealna ,ale czy to ważne ? po co dążyć do ideału i marnować każdą minutę na wytykanie sobie błędów , skoro można cieszyć się tym co trwa i nie przejmować się błędami . w końcu uczymy się całe życie ; ) 


 ♥ w piątek szykują się zdjęcia z Jagodą ^^
♥ bardzooo tęskni mi się za Kasią , i jeszcze bardziej chciałabym tą mordę w końcu zobaczyć !
♥ totalnie kręci mi się w głowie i mam nadzieję ,że to przez pogodę ... 
♥ trzeba się wybrać na zdjęcia z Edycią i Oliwią i Angeliką i wiele wiele innych : * 
♥ Ola na wakacjach , tęskno mi ! : < 
♥ moje włosy po suszarce są cud miód milutkie ,ale ułożyć to się ich nie da ; p
♥ zjadłabym coś ,ale chyba jednak nie xD 
♥ miałam zgrać zdjęcia z aparatu ,ale tego nie zrobię ,bo po ludzku mi się nie chce . 
♥ chcę już w domu ozdoby świąteczne O.o
♥ Daniela jutro wraca do szkoły , po kilkunastodniowej przerwie : D ( do tej pory nie dałam jej prezentu ze Słowacji  ) 
♥ szukam chętnych na drążenie ze mną dyni na halloween , haha !
♥ wczoraj spaliłam suszarkę ,dobrze ,że są ,a bardziej były dwie ; d
♥ doskonale wiem ,że to serduszko-punkty są bez sensu ,ale wzięło mnie na pisanie ; O 
♥ na poniedziałek mamy wiersz z niemca ,którego nawet nie umiem przeczytać xd . 
♥ Kamila ma zajebiście długie paznokcie <3
♥ nie umiem temperować ołówków ; p 
♥ mama nie chce pozwolić mi zrobić sobie drugiej dziurki w uchu ; <
♥ mój wyjazd do sanatorium jest załatwiany tak ,że w końcu nie pojadę . znowu .
♥ marudziłam tacie o wadze kuchennej ,a teraz jej nie używam xD
♥ nie wiem jak powiedzieć babci ,że jutro na obiad znowu jem owsiankę . 
♥ nie umiem zrobić karmelowego popcornu ,tak żeby go nie spalić ;3
♥ boli mnie szyja ; c
♥ chcę już wycieczkę do Tropical Islands <3
♥ nie wiem jak ja się pokażę przy tylu ludziach ze szkoły w stroju kąpielowym ! o.O
♥ to jest jeden z najdłuższych moich postów ! ;D
♥ herbata mi się kończy i będę musiała iść po kolejny kubek do kuchni ; d
♥ przez godzinę na flogu zebrałam 14 komentarzy xd z jednej strony się ciesze ,a z drugiej ... no wiecie kiedyś w godzinę to było 20 ; cc
♥ mam już 27 członków tutaj ; DD
♥ jutro na 8 do 14 i jeszcze dwa wf -.- 
♥ dobra kończę tego posta , miłego wieczoru ! ; 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz