czwartek, 20 września 2012

education.

mam dość . większość dnia spędziłam nad historią . wniosek ? nic nie umiem ! chcę mieć już jutrzejsze lekcje za sobą ; c
rano ledwo wstałam z łóżka . łamie mnie w kościach - złe przeczucia ... szkoła ? pierwsze lekcje jakaś masakra . potem ból głowy trochę ustąpił i przestało mi być tak strasznie zimno ! lekcje przeleciały , dłużyły się trochę ,ale dało radę . dostałam 5 z aktywności z fizyki , fuck yea ! i dostałam pierwszą w tym roku 4 ! a tak ślicznie było jechać na 5 , ale nie jest źle , 4 to pozytywna ocena przecież jest , a już tym bardziej z chemii . przyszła moja torba z adidas'a . jestem zadowolona ; ) pojemna , praktyczna i pasuje do wszystkiego . boję się tylko tępa jej brudzenia .. wady bieli ; c dobra mam do dodania dzisiaj sporo bezsensownych zdjęć , w tym zdjęcia torby , więc kończę pisać i biorę się za wgrywanie ; ) 


karmelowy najlepszy <3


jakże ja kocham rajstopy -_-
zawsze , ale to ZAWSZE muszą mi się potargać ; cc




nie wiem jakim sposobem , zaczarowało mnie to okno .. 
żałuję ,że mam obecnie w posiadaniu tylko 18-55 ; cc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz