niedziela, 30 września 2012

at any time with you is magic ♥

hej ! wyjazd do Opola wypalił i był jak najbardziej udany ♥ kocham takie dni . resztę zostawię dla siebie . byliśmy w kinie na ' Jesteś bogiem ' do przewidzenia było ,że pojedziemy właśnie na to , byłam ciekawa tego filmu . opinia ? mi się podobało , jest trochę przygnębiający ,ale w końcu przecież to oczywiste . w każdym razie jak najbardziej polecam ! kupiłyśmy to co miałyśmy kupić , połaziliśmy z chłopakami i Danielą po sklepach ,ale tylko kilku bo jakoś nie było na to ochoty . pizza w PizzaHut - nie mogło być inaczej . w szynobusie też było wygodnie , heuheuheu ^^ nie miałam aparatu , stwierdziłam ,że bez sensu go brać ,więc zdjęć z Opola nie ma . 
z pkp odebrała nas Ola . droga powrotna była mega śmiechowa . aż brzuch mnie bolał . poszłyśmy jeszcze z chłopakami do sklepu ,bo miałam ochotę na tymbarka i w końcu do mnie . wieczór minął nam miło . piekłyśmy babeczki na dzień chłopaka u nas w klasie , do tego jeszcze zrobiłyśmy sobie sernik z topioną czekoladą <3 hahaha , był też makijaż na ślepo , kostki lodu i sól na ręce - bąble ze skóry prawie już mi zeszły xd podsumowując dobra nocka ! 
dzisiaj rano poleciałyśmy jeszcze do kaufa po posypkę i kilka rzeczy . ozdobiłyśmy nasze babeczki i wzięłyśmy się za chubby bunny . hahaha , jestem pojemna na chyba 11 pianek , wepchałabym więcej ,ale Ola zaczęła pluć i ze śmichu moje też 'wyszły' hahahahaha . Ola jest pojemna na 8 . wygrałam ! fuck yea ! xd było też wkładanie kostek lodu do ust .. i wytrzymałam chyba z 50 sekund , dłużej od Oli , hahahaha :D 
miałyśmy jazdy to trzeba przyznać . ułożyłyśmy też piosenkę do podkładu z "mydełka fa" haha . ale ,że nie da się jej ocenzurować , jej tu nie zamieszczę . oczywiście wpadłyśmy też na super pomysł : sprubujemy też z cynamonem ! taaaaa xd nie udusiłam się , Ola też nie ,ale jakie to było ohydne ! nigdy więcej ! oczywiście wszystko mam nagrane ,ale chyba nie powinnam tego nigdzie publikować , pomyślę nad tym , może złoże wszystko w jedno i zrobię z tego króciutki mix . tylko z wybranymi momentami . zobaczy się ; ) 
Ola pojechała o 13 . od tego czasu jem jak popieprzona ! obiad był nie dobry , niby grill ,ale jakiś nie smaczny . do tego mimo ,że świeci śliczne słońce to jest mi strasznie zimno . może potem wybiorę się na spacer , muszę oddać Kubie bluzę , chociaż bardzo ją polubiłam i ciężko będzie mi się z nią rozstać , haha ♥ 
dobra , miłej niedzieli i spokojnego tygodnia , mój pewnie taki będzie bo cały przesiedzę przed książkami -_- poistaram się dodać jakiegoś posta w najbliższym czasie , ale pewnie będzie nudny i bez sensu . pa ! ; )

rozmawiałam dzisiaj trochę z mamą o tym gdzie pójdę po gimnazjum i mimo ,że przecież mam jeszcze 2 lata to chyba wiem ,którą szkołę wybiorę ; ) nie wiem tylko co dalej ... 












muszę wybrać się na kilka porządnych sesji , mam tyle pomysłów ,że aż wcale ! ale mam ochotę robić zdjęcia ,tym bardziej ,że jesień daje znaki coraz bardziej ,a ja kocham jesienne zdjęcia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz