sobota, 4 sierpnia 2012

sobota ?

heej .

pisze znowu na szybko ,bo zaraz muszę zmyć rozjaśniacz z pasemka - nareszcie się za to zabrałam i rozjaśniłam odrosty + poszerzyłam trochę pasemko . chciałam znowu robić pasemko/końcówki na kolorowo pastelami ,ale tyle osób to teraz ma ,że jakoś mnie się odechciewa , mimo ,że dalej mi się podobają kolorowe "wstawki" na włosach . co do dzisiaj to w sumie pisałam już wstępny plan dnia . Kasia przyjechała ,co bardzo mnie cieszy , Ola wyszła na dwór z nami , w sumie nic się prawie nie działo ,ale jakoś  tak czy tak zaliczam popołudnie do udanych . hahah , nagrałyśmy kilka filmików , mamy kilka zdjęć ,ale bez konkretów . łaziłam z Kasią po rzece , Ola patrzyła bo nie chciała z nami wejść . hahah, najlepsze i tak było obczajanie tego typka , hahah . wieczorem jeszcze krawężnik z Olą i tak jakoś zleciała ta sobota . jutro nie wiem co będę robić , o 16:30 mam iść focić ,nie wiem czy pogoda nam dopisze . w każdym razie jutrzejsze zdjęcia będą dla mnie mega nowością , i z pewnością nabędę nowych doświadczeń : ) a teraz idę do łóżka - pasemko rozjaśniło się , w prawdzie ten rozjaśniacz nie jest tak fajny jak poprzedni ,ale jest okej ; > dobranoc ; 33







1 komentarz: