niedziela, 5 sierpnia 2012

leniuchowa niedziela .

cześć . 

dzisiaj w sumie nie działo się nic ciekawego . siedziałam cały dzień w domu i dopiero po 21 mam zamiar się z niego ruszyć . mimo wszystko porobiłam dzisiaj sporo , poczytałam geografię w trakcie masażu - kocham za to moją mamę ♥ wysprzątałam większość pokoju ,zostało mi tylko kilka półek i szafa . pozmieniałam trochę , potańczyłam i pośpiewałam z miotłą , haha . nic ciekawego ,wiem . za pół godziny Ola ma po mnie być , okej : ) przy myciu grzywki - jakieś  7 min . temu ,postanowiłam zrobić pasemko . tym razem postawiłam na zielone - haha , żeby pasowało do paznokci xD nic więcej chyba do napisania nie mam ,dodam jeszcze zdjęcia efektów przerabiania mojej ściany ze zdjęciami i może jakieś parę innych zdjęć ,zrobiłam dzisiaj z 10 ,ale nie wiem ile wyszło ; d 


haha , jakby ktoś nie widział ściana xD
+ wczorajszy efekty rozjaśniacza , pasemka nie zdążyłam zrobić bo padła bateria -_-

6 komentarzy:

  1. czym przykleiłaś te foty na ścianę?

    OdpowiedzUsuń
  2. z Pritta taką masą mocującą ; d

    OdpowiedzUsuń
  3. fajną masz te ścianę ze zdjątkami :) i chce zobaczyć to twoje zielone pasemko:3

    OdpowiedzUsuń
  4. już za późno , zmyło się ; <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh szkoda, byłam ciekaw jak to wygląda :< ale następnym razem jak będziesz miała pasemko zielone albo inny kolor masz pokazać :D

      Usuń