niedziela, 8 lipca 2012

Piotrków .

heej . 

tak wiem ,miałam pisać posty codziennie w trakcie tego wyjazdu . no cóż . przez to ,że internet mam tylko na komputerze dziadka ,a on ma do dupy klawiature ,przez którą robię milion błędów ,nie mam ochoty pisać . w sumie nic ciekawego się nie dzieje , wczoraj jakaś wiejska potupaja , dzisiaj wybieramy się z kuzynem do kina nas ' Słodkich snów ' . dziś ma też przyjechać Radek , łii . nareszcie . ogółem jest tu milion osób które chciałabym poznać ,ale raczej mi sie nie uda ,bo jak ? xd no ,a poza tym to w nocy była fajna burza *.* , mam zamiar w tym tygodniu jeszcze zrobić końcówki pastelami , chyba zrobie kilka kolorów , zobaczymy jak to wyjdzie . no i w sumie nie mam co tu pisać więcej . kiedyś tam wezmę się za nową notkę . lalalal , 3majcie się ! cześć <3

1 komentarz: