czwartek, 19 lipca 2012

nocka .

hej . 

wczorajszy dzień zaliczam do najlepszych dni ♥ udało się , wszytsko wraca do normy , jestem szczeęśliwa , teraz mogę być tego pewna . nocka u Danieli fajna , o 18 wbił tam Kuba z Michałem i obejżeliśmy dwa filmy i ten spacer w łąki przed 22 , wróciliśmy z mokrymi spodniami i pływającymi butami . tak . tego mi było trzeba . planujemy już kolejny wyjazd do Opola w tym składzie . tylko musimy wybrać jakiś film . dzisiaj ok.12 poszłam od Danieli , Kuba mnie odebrał koło lotosa i pojechaliśmy na most nad obw . Więcej takich chwil ♥ dzisiaj chłopaki idą na 18-stkę do Piotrka - urodziny ma dopiero jutro ,ale już mogę napisać - najlepszego ; ) natomiast ja z Danielą i Olą nocujemy u mnie i planujemy babskiego grilla , dobrze by było ,żeby była pogoda . jakoś damy radę ; ) chcę już słońce -__- ide skończyć sprzątać , cześć : - ) 


* * *

kilka razy już się zabierałam ,za dodanie tu czterech zdjęć ,których nie potrafię dodać ,bez napisania o nich chociaż zdania . zrobiłam je u babci , i w sumie jestem z nich dumna ,chociaż nie są jakoś specjalnie ciekawe .. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz