środa, 11 lipca 2012

inaczej ?

hej . 

fajnie ,że przez zjeb. internet u babci ,post który napisałam dużo wcześniej mam możliwość dodać dopiero teraz -_-
przez to dziś dodaję dwa naraz . nie wiem kiedy następnym razem coś napiszę . dzień dziś nawet , o 11 autobusem z Radkiem do Focusa , połaziliśmy po sklepach , po kilka razy je obeszliśmy , kupiłam dwie bluzki i spodenki ,jestem w sumie zadowolona . chce do wyjazdu zajrzeć tam jeszcze raz , kupić okulary i książkę .. może dwie . myślałam o naszyjniku ,ale chyba nie starczy mi już kasy : ( ogółem czytałam dziś książkę przez większość dnia . czytam ją już 3 raz .. tzn .zaczynam czytać. no ,a obecnie jestem u kuzynki, kuzyna.. cioci , wujka .. i leżymy.siedzimy z kuzynką w łóżku po grillu i jaram się bo w końcu mogę coś napisać na normalnym komputerze z normalnym internetem . plany na jutro ? raczej bez konkretów .. dobra , idem się położyć . może nareszcie się wyśpię : ) dobranoc .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz