czwartek, 28 czerwca 2012

embarrassment .

no cześć . dziś już odrobinkę mi lepiej . czekam na wieczór , pewnie znowu złapię doła . słówka zdałam na 50% , hahahahahahahaha . mama pocieszyła mnie faktem ,że mogę jutro spać u Oli . łaaa . jeszcze tylko musze spytać o pasemko . no ,a Angelika w sumie ratuje nam dni klb . dziękuję ♥ no i dziś już tylko wybieram się na spacer z psem . łuuhu . super zajęcie ; 3 jutro koniec roku . piszę gdybyście czasem zapomnieli . nie mam pojęcia co na siebie ubiorę . plan ? krótkie spoednki z wysokim stanem i biała koszula . pewnie wyjdzie na czarne rurki bo może być zimno . po zakończeniu pewnie wyskoczymy na miasto . może do mnie po rzeczy ,żeby je zanieść do Oli .. em , nie wiem . w każdym razie przez dwa miesiące nie zobaczę kilku osób ,których widzieć nie chce . nie wiem czy wróce do tej klasy .. szkoły , za rok . wszystko okaże się w trakcie wakacji . na koniec dodam ,że dziś dziadek wraca z Niemiec i uwaga ... hahahahahah .. przywozi mi DESKOROLKĘ hahahahahahaha . jasne , połamałam się  na rolkach ,to teraz zmieniam hobby .. będę się łamać na desce , hahaha , życzę sobie powodzenia . dobra kończę . trzymajta się , pa .




tak , możecie popatrzeć na moje śmiechowo-ochydnowate nogi , GRATIS ! :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz