środa, 27 czerwca 2012

dość .

nie mam ochoty szczerze ani z nikim rozmawiać ,ani pisać . mam totalnie dość . chcę odpocząć . od godziny próbuje uczyć się zwalonych słówek na korki z anglika . chyba ją za przeproszeniem poyebało ,że ja bd latać żeby zdać to gówno .mam cholernie zły humor ! nie ma sensu żebym pisała więcej . wyłączam kompa ,mam wszystko w dupie ,cześć .

***


'chciałabym wreszcie wyrzucić z siebie wszystko to co boli. chciałabym powiedzieć Ci, co tak na serio czuję, że to Ty od pewnego czasu jesteś najważniejszym szczegółem, w tym pieprzonym życiu. że jeszcze nikt nie zamieszał mi tak w sercu i nikogo ust nie pragnęłam tak bardzo jak twoich. wiem jak jest, ja jestem tu a Ty tam, chociaż dzieli nas tak wiele to coś jednak cholernie przyciąga, z każdym dniem coraz bardziej.. to boli. boli mnie świadomość, że może pewnego dnia staniesz się tylko jednym, z tych jebanych snów, że pewnego dnia podziękujesz za wszystko i odejdziesz bez wyjaśnień.'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz