czwartek, 28 czerwca 2012

zakończenie .

no i nadszedł ten dzień . dzień na który wielu z nas czekało 10 miesięcy . dziś kończę pierwszy rok w tym gimnazjum . czemu dla mnie to tak  wielkie i dość smutne wydarzenie ? bo dużego grona osób nie zobaczę już w przyszłym roku . wielu ludzi ,którzy trzymali mnie w tej szkole ,właśnie ją skończyli . jedna - najważniejsza - już tu nie wróci z innych powodów . nie wiem co będzie dalej . z klasą nie wytrzymam .. coraz bardziej myślę o innej szkole . w sumie może to byłaby jakaś nowa przygoda ? tak , w to nie wątpie . tylko czy coś by się zmieniło ? ehm ... na razie nie mam chyba siły podjąć decyzji . muszę to wszystko przemyśleć . będę miała na to teraz dużo czasu .. szkoda tylko, że zmarnuję te wakacje . 
***
poza tym to dalej mam dylemat co do ubioru na dziś , konkretnie chodzi mi o buty .. mam do wyboru jezzówki albo takie jedne na koturnie tej takiej słomianej, hahahaha . logika ;3 dobra . czeka mnie ciekawy dzień .. mam nadzieję ,że wszystko pójdzie po mojej myśli . czas się szykować . cześć . 


1 komentarz:

  1. Oo, mysle ze nie tylko Ty smucisz sie po zakonczeniu roku.
    Wczoraj skonczylam 6klase i bez lez sie nie obeszlo. ;C
    Na Szczescie, z wiekszoscia osob utrzymam kontakt, ale to nie to samo.

    Piekne zdjeciaa, nie wiem jak sie dodac do obserwatorow, ale bd wpadac czesciej! :))

    OdpowiedzUsuń