wtorek, 18 lutego 2014

Powrót ?


Jejku ile czasu już tu nie zaglądałam. Nie pomyślałabym ,że ta chwila nadejdzie ,ale tak - postanowiłam wrócić do blogowania. W jakiejś tam części mi tego brakuje,a może bardziej brakuje mi zapisanych tu wspomnień? Nie przeczę. 
Tak więc powoli zaczynam ogarniać co się tu dzieje. Muszę na pewno pozmieniać treści nagłówków,usunąć co poniektóre rzeczy i przede wszystkim popracować nad wyglądem,nagłówkiem i stylem postów. Pewnie zanim to ogarnę minie jeszcze trochę czasu,ale nieważne. 
Mam zamiar dosyć regularnie dodawać notki przez ferie. Nie wiem jak będzie to wyglądać kiedy zacznie się szkoła. Celuję w 1-2 posty na tydzień. To malutko,ale bez sensu rzucać się na głęboką wodę i robić coś na odpiernicz.
Puki co to wszystko co mam do napisania,może później wrzucę coś jeszcze,bo mam kilka pomysłów na notki :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz