czwartek, 2 maja 2013

tak niewiele trzeba.

Miałam pisać tutaj jeszcze w nocy. Ale zmęczenie nade mną wygrało,więc oglądnęłam na telefonie maxmodels i poszłam spać. 

Ogółem wczorajszy dzień był w zasadzie udany. Rano zdjęcia z śliczną Nikolą. Coraz częściej dopada mnie myśl o odpoczynku od zdjęć. Dzień w dzień ,ktoś ,coś, bez konkretów,niby dobrze się bawię,ale to męczy. Potrzebuję paru konkretnych sesji,z rekwizytami,z chociaż najdrobniejszą stylizacją, z pomysłem! 

Do tego sonka się nie sprzedaje,co się dziwić ,na tablicy wystawione są cztery i żadna nie poszła... boję się,bo zamyka mi to drzwi. 
Po powrocie z parku,troszkę posiedziałam w domku. Mama zrobiła mi na obiad upragnioną pizzę,Ola pomogła mi w jedzeniu. Obżarciuchy ^^ Później zdjęcia z Danielą,całkiem zabawnie,chwila u niej i do domu. Szybkie ogarnięcie i wyjazd - Olesno - Majówka Reggae. Kto by pomyślał,że ja tam trafię.. 

Uciekłyśmy z Olą od rodziców. Początkowo trochę nudno,jak już zrobiło się ciemno,było całkiem fajnie. 'Bujanie się' przez ponad dwie godziny pod sceną,po powrocie myślałam ,że nogi mi odpadną. Zakwasów brak,szkoda. 
Wróciliśmy ok. północy,nawet się nie wykąpałam,szybko do łóżka i odpoczynek. Tak.

A dzisiaj miały być zdjęcia rano,ale tak strasznie lało,że nie było sensu wychodzić z łóżka. 

Na obiadek spaghetti, mamcik nie może być w domu,bo ja się rozpasę! Dajmy na to,że na długi weekend można <ok>


Kasia będzie chyba w Klb,będą zdjątka,będzie Nikonik, będzie Ona, będę szczęśliwa♥ Może w końcu zrobimy coś porządnego,jak to zawsze z tym Gniotem ^^ 

No i wczoraj wpadł mi pomysł na zdjęcia,tylko musi troszkę poprawić się pogoda i muszę pogadać z Jagodzią,hyhy. 

Tyle na chwilę obecną,myślę ,które zdjęcia wstawić.. chyba będzie Nikola, miłego dnia ; ) 











6 komentarzy: