wtorek, 30 kwietnia 2013

dawno mnie nie było..


Tak, nie pisałam jakiś czas i w sumie nie wiem czemu ,wcale nie mam na to ochoty. Chciałabym napisać kilka istotnych rzeczy i wracam do filmu - 'Ósmoklasiści nie płaczą' ,podoba mi się. 
A więc,Łupicką mam już w Klb, a bynajmniej po części ,więc rowerkujemy,gramy,szlajamy się♥ 

Miały być ostatnio zdjęcia w wianeczku ,ale pogoda nam się zj*bała :C Nadrobimy!
Sonka wystawiona ,zainteresowani piszą na priv,albo w kom. 
Mamy sobie majóweczkę,dzisiaj zdjęcia z Olcikiem i Patrycją,potem park z Danielą,Adą i Michałem. Tak jakoś sobie minął dzionek. W szkole dyżur,trochę wkurw na koniec,ale ważne ,że był On. 
I Weru sobie przed zdjęciami siedzi na ławeczce ,obraca,a tu bam! Kuba hahahah,nienawidzę Cię!
Jutro zdjęcia,nawet potrójne,pojutrze też. Fajnie fajnie. 
Dobra,nie ma co pisać głupot. Może jak troszkę po ogarniam zdjęcia to dodam z kilku sesji naraz. Ale tylko te co mnie najbardziej urzekną, nie mam czasu,ochoty, potrzebuje chwili oddechu,miłego długiego weekendu! Może się jeszcze pojawię,hej! ; * 




wieeeeeeeelki miksz ,to kropla w morzu z tego co powinnam tu pokazać.
Nie sądziłam ,że kiedyś to powiem,ale zaczyna mnie to męczyć..gdzie w tym wszystkim czas dla siebie?
Oby sonka się sprzedała,błaaaaaaaaaaaaagam! Potrzebuję oddechu,bo sprawia mi to coraz mniej radości..


za długą drogę mam przed sobą.

3 komentarze:

  1. Cudowne zdjęcia! Masz no talent :3
    'Ósmoklasiści nie płaczą' : 33

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam zmiar obejrzeć ten film *.* mam nadzieję, że jest ciekaway ;>
    a co do zdjęć to serio super wyszły ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjecia genialne - jak zawsze ;>.
    "Ósmoklasiści nie płaczą" świetne :).

    OdpowiedzUsuń