piątek, 19 kwietnia 2013

unluckily ..

Hej !
Dzisiaj miałam sobie spędzić nockę u Oliwii ,niestety ten smyk się rozchorował i trzeba było przełożyć na przyszły tydzień ;c Takim sposobem zostałam w piątek bez planów,znowu. Do tego pogoda.. pada pada pada ,wprost idealnie gra to z moim samopoczuciem. Na szczęście udało mi się wyjść na trochę na dwór. Budka,jedno z nielicznych suchych miejsc. Pogadałam jak za 'starych' czasów. Czasami jest to człowiekowi potrzebne. 
Potem z Olą na miasto po owocki. Kupiłam jeszcze jedwab do włosów ,dość przydatny ; ) 
I tak podsumowując to nic ciekawego się dzisiaj nie działo ..
Jutro jadem sobie z rodzicami do babci = Piotrków. Liczę na pogodę,to może chociaż pobiegam,jeżeli brzuch mi na to pozwoli oczywiście ,bo czuje się trochę kiepsko. Może porobię jakieś zdjęcia,ale puki co nie mam na to jakiejś większej ochoty, chciałabym sprzedać już sonkę i mieć coś porządniejszego. Puki co mobilizuje tatę do wystawienia aukcji.
W przyszłym tygodniu bierzemy się z mamą za wiosenne porządki u mnie w szafie. Ona powywala swoje/taty niepotrzebne rzeczy. Ja trochę swoich. Uprzątnie się co nie co. Wymyje. I będę mogła już na spokojnie planować moje przemeblowanie. Jako ,że na remont nie mam co liczyć, bo postanowiłam przeznaczyć te pieniądze na aparat,to chociaż trochę tu pozmieniam. Dodrukuję trochę zdjęć,nie mam za dużo papieru ,ale jakieś szczególnie dla mnie ważne na pewno przeleję na papier. 
Do tego w poniedziałek/wtorek ma przyjść moja paczuszka,a co w niej będzie? Pochwalę się jak już ją dorwę ,awwwwwwwwwwwwwwwwwwww!


A tutaj macie moją dupencję ,z którą miałam teraz porządnie balować ;c 
Mam na Nią konkretny pomysł jeśli chodzi o zdjęcia,ale wszystko w swoim czasie♥






1 komentarz:

  1. Jaka ty jesteś śliczna!
    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń