środa, 3 kwietnia 2013

uf.

Cześć ! 

Wróciłam właśnie spod prysznica, wcześniej byłam na dole 'pobiegać' na orbitreku (dla niekojarzących polecam google) 15 minut w zupełności mi wystarczyło żeby się trochę uspokoić. Do tego kilka prostych ćwiczeń i na dziś koniec. 
Dzień minął mi całkiem okej, mimo ,że okej wcale nie jest. W szkole zobaczyłam w końcu mordeczki i dałam im czekoladki ,hyhyhy ;* Nawet nie było tak źle, jeszcze dwa dni i weekend. Przyszły tydzień nie za fajnie,bo spr. z historii,niemca i do tego jeszcze matma.. mam nadzieję ,że jakoś dam radę. Odzwyczaiłam się od nauki, nie wiem czemu w tak krótkim czasie,ale ostatnio zlałam na wszystko i co dziwne nawet nie nałapałam aż tak złych ocen o.O Ale teraz trzeba się wziąć,poprawić wszystkie zera i mieć spokojną głowę ,w końcu od tego zależy mój wyczekiwany remont! 
Przeżyłam już tyle miesięcy goniąc z nauką jak głupia,więc te trzy też dam radę! Oprócz tego mam cichą nadzieję ,że w maju dadzą nam już trochę luzu. Większość podręczników pokończymy,a nawet jak zaczniemy materiał z trzeciej klasy,to nie powinno lecieć to już tak szybko. Oby! Bo na wiosnę potrzebuję masy wolnego czasu! Zdjęcia,zdjęcia,zdjęcia! Do tego jeszcze moje plany na aktywne spędzanie czasu też nie mogę iść w odstawkę! O nie. 
Wracając...Po szkole dom,korki,biedronka,szybkie zakupy(od powrotu do domu nasza lodówka świeci pustkami),dom ,no i o 17 dwór z Angeliką. Porobiłyśmy Jej zdjęcia,wprawdzie niewiele ,bo zimno strasznie,ale bardzo mi się podobają : ) 
Wieczór już w domu ,nie wytrzymałybyśmy przecież na dworze. Posiedziałam przed kompem szukając butków przez dobrą godzinę i nic :c Mojego wymarzonego kolory prawie nigdzie nie ma,a jak już jest to mogę pomarzyć o rozmiarze... super ;_;
Poproszę tatę to może znajdzie,on jednak ma te swoje tajne sposoby ^^ 
A teraz dodam Wam Angelikę i lecę oglądnąć w tvnplayer dzisiejszy TopModel , dobranoc! ; ) 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz