poniedziałek, 4 marca 2013

muffins !

Hej!
Napisałam sobie rano posta na kompie ,a tu bam! nie chce mi się skopiować -.- tata podłączył mi neta ,cóż za szczęście , haha ,jestem biednym dzieckiem ! Dzień w szkole minął miło ,gegrę napisałam,niemiecki u psycholog,pogoda śliczna, awww aż mam lepsze samopoczucie! Mimo ,że jestem sobą bardzo zawiedziona i moja 5-posiłkowa dieta właśnie się kończy. Wracam do starych nawyków ,kit ,że to niezdrowe.
Po szkole uprosiłam tatę i wypuścił mnie na zdjęcia z Łupicką ♥ (później rzecz jasna byłysmy u mnie i upiekłyśmy babeczki kokosowe z budyniem) Kolejny folder w kolejce do ogarnięcia...
Słońce pięknie świeciło,więc i zdjęcia wyszły zadowalająco : ) Mam ostatnio mega ochotę je robić! Tyle osób mam już zapisanych na ten miesiąc..aw! Ale w tym tygodniu muszę jeszcze wytrzymać,powinnam zacząć myśleć nad konkretami! Jakoś tak ,tfuuuuuuuuuuuuuu tfuuuuuuuuuu, przestałam narzekać na moją ukochaną sonkę. Człowiek już jest taką dziwną istotą ,że jak dostanie coś dobrego,to chce jeszcze lepsze i lepsze.. A tak naprawdę ,jak ma się jakąś tam wiedzę,umiejętności i jeszcze ciągle chce się je rozwijać, to na posiadanym sprzęcie można stworzyć naprawdę genialne prace :-)Tyle na ten temat.  Mam wielką nadzieję ,że pogoda utrzyma się przez kolejne tygodnie!Czuję wiosnę ,mogę powiedzieć ,że budzę się razem z całą naturą. Dzisiaj próbowałam trening z Ewą Ch. i pomału idę do przodu .Mamy już marzec ,mam do maja niecałe 3 miesiące , trzeba się za siebie wziąć! Tym razem nie mam zamiaru się poddać ,o nie! Za wiele razy już zaprzepaściłam wszelkie starania ,teraz też.  Ale od dzisiaj ,koniec . Tak,mówię to codziennie ,ale teraz mówię już poważnie. Choćbym tylko ja w siebie wierzyła ,dobrnę do celu,nieważne ile za to zapłacę.Dobra ,rozpisałam się jak durna . Jutro luźne lekcje ,średnio chce mi się na korki ,ale dam radę. Mam szczęśliwy numerek ,ciekawe do czego on mi będzie jutro potrzebny -.- Dobra ,lecę do folderów ,jednocześnie myślę co by tu wrzucić ,jakieś oznaki wiosny najlepiej : ) nawet nie wyobrażacie sobie ile ja zdjęć zrobiłam przez ten weekend ;o pozytywnie ! ( zrobię osobnego posta z 'oznakami wiosny' tylko muszę trochę nad nim popracować jeszcze .. ) 
Dobranoc! 

ps. macie sobie taką mnie z bananem na ryju i krzywymi ząbkami ,może nie jestem ideałem,
nie mam perfekcyjnej urody ,ani figury modelki,ale za to jestem cholernie pozytywna 
i choćby mi mieli łeb uciąć to  się nie dam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz