sobota, 16 lutego 2013

Wyczekiwane .


Hej ! 

Zbieram się do posta od rana i pewnie już dawno bym go napisała gdyby nie to ,że pisze z telefonu . Opublikuje już z kompa,ale nie wiem czy będę potem miała czas żeby coś napisać . Piątek zleciał ,szkoła? Nawet ok ,dałam radę . Potem widziałam się z Dupkiem ,a wieczór obżarstwo i jakiś nieogarnięty horror z Jagodzią. 
Tata wrócił i zrobił niespodziankę . Do Sosnowca mieliśmy jechać dopiero w przyszłym tygodniu, a pojechaliśmy dzisiaj ; ) pobudka o 8 , ogarnęłam się i wyjazd. W sumie nie spodziewałam się tylu rzeczy ,ale jestem bardzo zadowolona . Wcześniej wstąpiliśmy do McDonalda ,zjadłam kanapkę z kurczakiem . I dalej w drogę . Lubie dużo jeździć autem , od zawsze to lubiłam . 
Na miejscu połaziłam po sklepach ,bo w sumie po to jechałam . Mam pięć bluzek ,zero spodni ,znowu . Nie lubię swoich nóg , zwłaszcza w przymierzalni . Niby spodnie idealnie na mnie .. ale jednak na tych baleronach nic nie leży dobrze . Mniejsza . Jestem zawiedziona bo nie było mojego rozmiaru Conversów ; c ogółem były tylko na dzieci i męskie . No trudno . Mają dojść pod koniec marca ,więc mam już obiecany kolejny wyjazd . A jak nie będzie to zamówimy s neta . 
Za to tata zrobił mi niespodziankę i kupił mi prostownice! Byłam pewna, że jej dzisiaj nie dostanę ,bo była dość droga . Ale się cieszę ,awww ! 
W drodze powrotnej jeszcze lidl ,cò też wyszło mi na dobre ,bo dostałam sililonowe foremki do muffinek . Późnej jeszcze raz Mc i nareszcie koj ChickenBox! Zobaczyłam wczoraj w reklamie na infie i przyszła mi taka ochota .. dość dobre . Zaspokoiłam głód Haha . Dostiśmy taką wielką torbę jakbyśmy kupili kurczaki dla całej rodziny . 
Osobiście nie jestem za takim odzywianiem ,ale raz na kiedyś można sobie pozwolić. 
Muszę dodać tu jeszcze ,że mimo wszystko ostatnio jest tfutfutfutfutfutfutfutfutfutfutfutfutfutfutfu dobrze. Z rodzicami od moich urodzin od dziwo się dogaduje ,nawet w tematach w których nigdy nie potrafiliśmy się zgodzić . Wiele się zmienia . Jestem szczęśliwa i żebym tylko nie pożałowała ,że tu to pisze .




nie mam zdjęcia misia bez czapki ,więc macie w czapce :3





no i oczywiście moje cudeńko ♥

2 komentarze: