czwartek, 14 lutego 2013

wale te walentynki ..

hej !
Jak co dzień szybki post ,opis dnia i lecę w kimę . 
Wstałam rano ,zakwasy na d*pie ,za przeproszeniem , 
ledwo mogę siedzieć ,ale ćwiczyłam dzisiaj ,nie poddaje się!
Nie było kartkówki z chemii ,ani polaka ,w sumie szkoda ,
bo tyle tą chemię kułam ... ale mam 4 z doświadczenia ,więc jestem pocieszona!
Dwa wf , kosz , potem paletki , okej ,dawno nie ćwiczyłam ,
ale w tym półroczu biorę się za siebie i postaram się ćwiczyć częściej.
Jutro mamy mieć sprawdzian z niemieckiego ,ale jest złączenie grup ,
więc chyba nie opłaca mi się uczyć . 
Przeczytam może z dwa razy , teraz i rano i w dupci z tym .
Widziałam się dzisiaj z Jagódką i to z nią w sumie spędziłam ten uroczy dzień miłości *.*
Kaufland - płatki i moje kochane Oshee <3 , Biedronka - chipsy - Lay's 'dla niej'
.. czy coś w tym guście , różowa paczka , smak pomidorków, mi tam smakowały . 
Do tego jeszcze Orbitki ,no bo te fajne ludki-zawieszki są znowu i mam pączka ♥
Potem Lidl - milka z toffi ♥ Tak , jak zwykle z tym chudzielcem pożarłam masę łakoci . 
Co dziwne nie jestem na siebie zła .. może dlatego ,że weszłam na wagę ..
i nawet zadowoliła mnie cyferka obok strzałki . Po całym dniu jedzenia - nie jest źle!
Moja mama dzisiaj mnie zszokowała ,ale no cóż , rodzice mi się unowocześniają ,
no ale '<3' to bym się nie spodziewała w sms'ie . 
W każdym razie moją walentynką została właśnie moja mama , a ja jej huehue.
Nawet dostałam od niej lizaka + czekoladkę w kształcie serca , słodko : ) 
Zdenerwowałam się trochę przy wyjściu z domu ,ale no cóż . 
Najwyraźniej faktycznie jestem naiwna i głupia . Nie chce więcej takich sytuacji .. 

Dobranoc : ) 


2 komentarze:

  1. Wale te walentynki . Dopisuję się do tytułu ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. również dopisuje się do twojego tytułu ;D
    zapraszam do mnie http://mylifemysketches.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń