czwartek, 31 stycznia 2013

szaro ? nie problem!

Hej !

Mam tutaj tyle do napisania ,że w zasadzie nie wiem od czego zacząć! Jestem padnięta . Za półtorej godziny focę Edytkę, mam nadzieję ,że ożyję ! Czekam aż zagotuje się woda na herbatę - moje śniadanie . Jestem przeżarta po wczoraj , przedwczoraj , przedprzedwczoraj i całej reszcie dni . 
Wtorek - jak wiecie ,fryzjer . Dałam radę , prawie nie widać ,grzywka się układa , z resztą gorzej ,alenie liczyłam przecież na cud . Potem spontaniczne zdjęcia z Nikolą , coraz więcej nowych twarzy , podoba mi się to . A później pakowanie i kierunek Bogacica . 
Następny dzień , rano , Opole . Lubię jeździć szynobusem ,ale nienawidzę gonić żeby się nie spóźnić i kupować biletów -.- Solaris , film , 'Niemożliwe' - co mogę powiedzieć ? Straszny ! pierwszy raz łzy leciały mi z oczu na filmie ! Ale ogółem ? Genialny ! Tyle emocji , dobrze wyreżyserowany , świetne efekty . Ale i tak jestem przerażona . Tyle ode mnie . 
Mała zakupy , tyle ślicznych rzeczy , tak mało kasy ;_; Kupiłam tylko bluzkę i bransoletki . Poznałam dziewczyny , jakiegoś typka z radia na peronie xd Było dobrze ! Wieczorem padłyśmy z Kasią , leżałyśmy kilka dobrych godzin . Uwielbiam jej psa hahah , mistrz !
Dzisiaj rano pobudka , ubrałam się i do domu . Chętnie poszłabym spać ,.ale szkoda mi czasu . Zaraz rozpakuję rzeczy , pomaluję się i idziem ! Pogoda mnie przeraża ,ale będziemy dzielne !
Jestem tak zalatana ,że nie mam czasu nawet usiąść do zdjęć . Jest ich masa ! Myślałam ,że przysiądę w niedzielę na urodzinach wujka ,ale chyba nie jedziemy ... trudno . Puki co cieszę się feriami . W przyszłym tygodniu treningi .. chyba xd No i bd musiała przysiąść do książek ,bo to co mamy w terminarzu po feriach to zgroza ! 


 


macie trochę Nikoli , resztę ogarnę potem : )

3 komentarze:

  1. mam zamiar iść na ten film, już wiem czego się spodziewać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Twój blog został nominowany do Tagu 'The Versatile Blogger'. Więcej informacji na moim blogu:
    http://brajjan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyna ma megaa bluzę ;3
    Ogólnie fajnie że masz dużo nowych twarzy na blogu ! ;)
    3maj się ! ;)

    ______________________________________________________________
    Zapraszam do siebie :)
    http://krzemien.blogspot.com/
    Będzie miło jak wyrazisz swoje zdanie na temat moich prac ! ;)

    OdpowiedzUsuń