niedziela, 6 stycznia 2013

snow ?! noł !

Hej !

Wczorajszy dzień minął okej , popołudnie na dworze z chłopakami ,wieczór miasto z Olą i Jago , potem chłopcy do nas dołączyli na trochę . Biło nam z lekksza ,ale ok ! Mam filmiki , musze je koniecznie zdobyć od Oli ! W sumie potrzebowałam takiego odpału . Do 21 byłam jeszcze u Oli , wróciłam do domu , poćwiczyłam , komp i w kimę . 
Dzisiaj rano obudziłam się z szokiem w oczach , spoglądam za okno ,a tam śnieg ! nie ! -.- Teraz nie pada ,oby nie zaczął.. Chociaż dzisiaj niech go jeszcze nie będzie .
Mamy zrobić dzisiaj moje zdjęcie na konkurs . Później ,zgodnie z postanowieniem , odkładam alfę na jakiś czas . Co do konkursu , to pisałam o tym już w tylu miejscach ,że tu raczej nie ma sensu . 
Przerobiłam trochę stronę na fb . Miałam całkiem zmieniać ,ale dałam sobie spokój . Nazwa mnie irytuje ,ale już trudno . Wszystkie zdjęcia skasowane , nie wiedziałam czy robię dobrze , ale klikałam rutynowo . 
Poza tym nie mam chyba nic więcej do napisania . Puki mam czas staram pisać się częściej ,chociażby takie krótkie posty jak te . Idę zjeść mandarynkę na śniadanie .. albo nic . Nie mam ochoty jeść . Ogarnę się , niemiecki i zobaczymy co potem , miłej niedzieli : ) 


5 komentarzy:

  1. jakie fajne, tęczowe foto :) lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nominuję Cię do libster awards i dodaję do obserwowanych
    kari-szalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , jednak u siebie już nie robię ,robiłam jakiś czas temu :)

      Usuń
  3. pozytywne zdjęcie szczególnie na te szare dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemne dla oka ! :)

    ______________________________________________________________
    Zapraszam do siebie :)
    http://krzemien.blogspot.com/
    Będzie miło jak wyrazisz swoje zdanie na temat moich prac ! ;)

    OdpowiedzUsuń