piątek, 4 stycznia 2013

postanowione !

Wow ! Pisze już trzeci raz , taa . W sumie w konkretnym temacie , więc : 
Nie wiem co się mi stało ,ale podjęłam pewną decyzję . Odkładam aparat na jakiś czas . Nie wiem co mi jest ,ale nie mam pomysłów , chęci .. totalne zero !
Na czy pewnie gdy tylko będzie pogoda wybiorę się na zdjęcia z np. z Danielą ,bo obiecałam . Ale myślę ,że mała przerwa dobrze mi zrobi . Może wpadną mi nowe pomysły . Oczywiście zdjęcia i wszystko dalej będą na flogu tu czy na innych stronach . Przy okazji trochę po nadrabiam i oczyszczę dysk ,bo foldery mam mega zapchane -.- 
To tyle , ciekawe ile wytrzymam , hej !



Jako ,że mam w planie odpoczynek od aparatu , dorwałam go dzisiaj żeby zrobić zdjęcie czegoś co ostatnio kupiłam . Mały , słodki , uwielbiany przeze mnie aparacik - zawieszka . Wydałam na niego część kasy ze świąt ,ale było warto ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz