sobota, 26 stycznia 2013

nareszcie !

hej !

Wczoraj się nie pojawiłam gdyż ponieważ nie miałam czasu . Szkołę przeżyłam , te 7 godzin bardzo mnie wymęczyło ,ale mam to już za sobą i cieszę się z tego bardzo! Do domu wróciłam z wielką ulgą ,że na dwa tygodnie mam spokój .Chociaż wiem dobrze ,że muszę przysiąść do książek przez ferie , inaczej nie dam sobie rady . 
Mamcia miała wczoraj wolne ,więc zrobiła na obiad pyszne spaghetti . Potem z Jagodą na chwilkę , zrobiłyśmy kilka zdjęć ,ale moje włosy wyglądają jak dupa . Jednak w przyszłym tygodniu wybieram się do fryzjera . Nie wiem co się moim włosom stało ,ale są okropne ! Nie wyobrażam sobie dnia bez prostownicy .. nie da się ich ułożyć . Nie wspominając o grzywce -.- Oby ścięcie coś pomogło. 
Potem z J. do mnie , nocka , huehuehue . Włączyłyśmy sobie 'Smakosz 2' i oglądałyśmy z mamą . Potem się wykąpałyśmy , poodbijałyśmy piłką ,jak zawsze , pogadałyśmy . Było ok :* 
Z rana śniadanie , ogarnianie , miasto . Jago już poszła do domu , ja mam chwilę więc postanowiłam szybko napisać i o 13:30 po Kasię ♥ Zostaje prawdopodobnie na dwie noce , tak!
Mamy śliczną pogodę , biały śnieg , cudowne słońce i niebieskie niebo z białymi chmurkami ! Czas na
 zdjęcia ! Czekam uparcie do tej 13/14 . Lecę ogarnąć pokój , muszę zdjąć z siebie kilka warstw ubrać ,zimą zazwyczaj jestem ubrana na cebulę . Podłącze aparat i będę czekać :D Miłej soboty / weekendu , nie wiem kiedy się pojawię ,ale myślę ,że niebawem : ) 









nowość w 'perspektywa' , niedługo może więcej : ) 
jejeje ! jest Was 80 , pięknie ♥


2 komentarze: