poniedziałek, 31 grudnia 2012

'12 end .

cześć !

Jej nie wierzę ,nadszedł sylwester , nie dociera to do mnie , nie ogarniam , wieczorem będziemy się już bawić , jutro będzie masakryczne ,ale warto !
Myślałam dzisiaj sporo o ubiegłym roku - 2012 . Wiele rzeczy się w nim zdarzyło , lepsze  i gorsze ... Kilka kłótni wywołujących łzy w oczach , rozstania , powroty , łamliwe ręki .. ale było też dużo pozytywnych cech . Poznałam kogoś wyjątkowego . Przyjaciółkę , którą stała się w tak krótkim czasie . Kogoś ,kto mnie rozumie ,zawsze . Jest przy mnie , pociesza lub płacze ze mną .. Ile to można zawdzięczać flogowi . Cieszę się ,że Cię mam . Dziękuję za każdą chwilę ,którą ze mną wytrzymałaś . Śmiech , odpały , zdjęcia , spacery , rowery .. oraz te gorsze typu : szpital , gips , wpadanie do dziury oraz płacz z innego powodu .. Dobrze ,że jesteś przy mnie i mam nadzieję ,że będę mogła spędzać z Tobą jeszcze więcej chwil ! ~ Kasia ♥
Dziękuję też innym . Przyjaciołom ,którzy są ze mną od lat . Wspierają mnie , śmieją się ze mną czy ze mnie , mogę na nich liczyć i to piękne . Kiedy o tym piszę widzę jak wielki skarb posiadam mając Was !
Podsumowując , rok 2012 wspominam dobrze . Nie był idealny ,żaden nie jest i raczej nie będzie . Raz jest lepiej, raz gorzej , takie życie . Zdobyłam wiele nowych doświadczeń , wiele nauczyłam się z własnych błędów . Zmieniam się , ciągle się zmieniam . Kształtuje swój charakter , staram się nie poddawać na starcie , walczę o to ,czego chcę ! 
Myśląc o tych wszystkich wspomnieniach ... aż łzy mi się cisną na oczy . Patrzę na ścianę pełną zdjęć , mam przed sobą cały rok . Każdy obrazek to masa wspomnień .. Przeglądam foldery na dysku . Więcej wzruszeń , wszystko , my , wy , oni . Tego nie da się opisać , ubrać w słowa . Boli mnie to ,że coś do czego zdążyłam przyzwyczaić się przez dwa ostatnie lata może się w każdej chwili skończyć . Boję się ,ale muszę iść do przodu ,nie mogę tak żyć , to nie ma sensu .. 
Dobra , bo znowu wchodzę na temat ,którego tu nie powinno być wcale . Życzę Wam udanego sylwestra , bawcie się , drugi raz 2013 zaczynał się nie będzie .. oby nasz też był dobry . No i szczęśliwego nowego roku ! Róbcie wszystko ,żeby Wasze postanowienia nie poszły na marne , satysfakcja ,gdy je wypełnicie będzie ogromna ! :) Sama napisałam je sobie na kartce , w tym roku się nie obijam ! Czas wygrać z samą sobą . 


1 komentarz:

  1. Super!
    Również życzę Ci wspaniałego Nowego Roku, i więcej blogowania!
    Pozdrawiam Jinx ♥

    OdpowiedzUsuń