wtorek, 6 listopada 2012

reset life please!

cześć ! siedzę sobie , delikatnie mówiąc zajebana i myślę co by tu sensownego napisać . czekam aż mama wyjdzie z kąpania , umyję się i spać . mam dość ! nic nowego ,wiem . 
Dzień minął jak każdy . wywleczenie się z łóżka . ogarniecie się . szkoła . męka . dom . kucie bez efektów . kąpiel . spanie . miałam przestać jeść , znowu nie wychodzi . organizm domaga się czekolady ! normalnie uzależnienie . zjadłam dzisiaj Ritter Sporta z ciastkiem w środku , był przepyszny ♥ teraz skusiłam się jeszcze na tabliczkę jogurtowo-truskawkowego . i ja chcę schudnąć nie jedząc nic prócz czekolady w masakrycznych ilościach i pijąc Kubusia ? powodzenia . 
po szkole spałam z godzinkę , w sumie to najpierw uczyłam się słówek na korki i jakoś tak odłożyłam laptopa na dół i kima . do teraz się nie przebudziłam . mama weszła do pokoju po książeczkę od psa - Luśka , weterynarz .. tak mi jej szkoda , przebudziłam się z myślą ,że przespałam cały kolejny dzień , haha . mina mamy w momencie kiedy zapytałam jej czemu mnie nie obudziła do szkoły ? bezcenna . 
dzisiaj zarobiłam sobie dwie 5 z polaka . w tym tygodniu mam jeszcze masę nauki . starałam ogarnąć to trochę dzisiaj ,ale patrząc na to ile mi zostało , zrobiłam tylko malutką część . Jutro na szczęście mam tylko słówka . w czwartek kończę o 11:20 , mamcik mnie zwalnia z powodu ' wizyty u lekarza ' - kocham gdy ma dobry humor ♥ pierwsza chemia i jakieś plakaty , niby je już zrobiłam ,ale obawiam się ,że źle . potem english , fizyka i kartkóweczka z 1,2 i 3 zasady dynamiki o.O , historia i nie wiadomo czy mamy sprawdzian czy nie , ale no nauczyć się trzeba . suuuper . 
piątek też męczarnia ,ale potem weekendzik , a przyszły tydzień , mimo kilku sprawdzianów i popraw , prawdopodobnie będzie już luźniejszy . tym bardziej ,że w poniedziałek Dzień Niepodłegłości robią w szkole  ,a ja będę sobie siedzieć w domciu , tak jest !
zapisałam się na trzy konkursy z anglika 0.0 haha ! w sumie pewnie moja liczba punktów będzie minimalna ,ale zawsze punkty z zachowania wpadną . 

Jeśli mówić by o tym co we mnie w środku ,to jest nawet lepiej . wiedziałam ,że tak będzie , parę godzin z towarzystwie odpowiedniej osoby i wszystko jest inne . jestem trochę załamana sytuacją w szkole .. tym wszystkim co mnie gryzie , co mi tam przeszkadza , chciałabym się przepisać ,ale gdzie .. ? 
odliczam już dni do świąt , wyczekuję każdego weekendu , każdego wolnego ! 
Szkoła wykańcza , już nawet nie mówiąc o samej nauce .. 
ale mimo wszystko trzymam się , marzę , wierzę w to ,że dam radę ! w to ,że będzie dobrze , pięknie , cudownie ! w to ,że moje plany wypalą , że uda mi się spędzić dobrze sylwestra , że wakacje będą całkiem inne niż poprzednie , że wszystko się zmieni !
sama ja chciałabym się zmienić , już nie mówiąc o wyglądzie z którym walczę już tyle czasu , może czas zebrać w sobie siłę , zaprzeć się , powiedzieć nie ! pokazać wszystkim ,którzy we mnie wątpią ,że nie mają racji ! że jeśli tylko chcę potrafię wszystko ... tak bardzo chciałabym ,żeby mi się udało . 

chyba na tyle moich wypocin , zdjęcia pierwsze lepsze ,czuję ,że głowa powoli opada mi na klawiaturę , czas na prysznic i łóżko , muszę odpocząć . 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz