sobota, 3 listopada 2012

listopadowe zakupy .. czyżby ?

hej ! postanowiłam dodać tu zdjęć tego co wczoraj kupiłam , pewnie to efekt nudy ,bo osobiście uważam ,że to głupie , ale spróbujemy . do tego jeszcze parę słów o tym co wczoraj i dzisiaj . 
zdjęcia z Jagodzią - jestem mile zaskoczona ♥ wieczorem jeszcze wybyłyśmy na miasto po coś dobrego , dzisiaj pewnie będzie tak samo . horrory z J. i Olą . " Krzesło " - miazga ! polecam ; ) 
dzisiaj rano miasto z Olą , kupiłam drugi sweterek , ah jak lubię moją mamę . sprzątnęłam też trochę w pokoju . focimy dziś z Jagodą znów . wieczorem coś oglądniemy , nie wiem co dokładnie . pewnie Ola też z nami będzie . mam też ochotę na wieczorny spacer , pewnie uda mi się Je wyciągnąć ♥
ogółem chcę Wam obu podziękować ! jesteście przy mnie , mimo wszystko . ostatnie dni byłyby niczym gdyby nie Wy ! nie jest ze mną dobrze , czuję ,że coś od środka rozkrwia mnie całkowicie ! chciałabym ,żeby było już dobrze .. boję się ,że najgorsze dopiero przede mną .. dobrze ,że Was mam . dobrze ,że jesteście , podnosicie na duchu ! dziękuję za te wszystkie chwile razem , to dla mnie strasznie wiele znaczy ♥

to tyle z moich wypocin , biorę się za zdjęcia ; ) 







dzisiaj się zorientowałam ,że sweterki z mojej szafy niedługo zaczną się wysypywać ;3
uwielbiam je przez co mam ich masę : ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz