środa, 17 października 2012

yyy .

hej ! piszę z nudów . czekam na odpowiedź na pytanie : " co robisz ? " od trzech osób .. telefon milczy -_- mam ochotę wyjść , pośmiać się , powygłupiać w dobrym towarzystwie . wykituję jeśli gdzieś nie wyjdę ! 
w szkole . em .. krótko mówiąc PRZEŻYŁAM ! sprawdzian z geografii poszedł jak poszedł .. poszedł źle . reszta lekcji na lajcie . mam nadzieję ,że jutro nic mnie nie zaskoczy , pojutrze też i będę miała spokój do końca tygodnia . w piątek tata chce jechać na Śląsk ,za skupy *.* awww , cieszę się ! awww i tak pewnie nic nie kupię -_- ale zawsze coś , mam nadzieję ,że wrócimy w miarę szybko i będę mogła jeszcze wyjść . w sobotę wieczorem msza za babcię ,poza tym brak planów . jutro focimy z Angeliką , mamy pomysł , nie każdy przyjmie go pozytywnie ,ale no zobaczymy ; ) 
mama kupiła mi jakieś dziwne ' sorki warzywne " Vega " ' - fuuuuuuuuuuuj ! spróbowałam już jeden smak i już wiem ,że tego nie przeżyje , masakra . dobra idę , yop ! 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz