poniedziałek, 15 października 2012

cold !

hej ! posta pisze na szybko i lecę do atlasu .. kochana geografia . sprawdzian mamy w sumie dopiero w środę ,ale stwierdziłam ,że skoro i tak siedzę i nic nie robię to trochę to ogarnę - efekt : nie ogarnęłam nic . nie umiem uczyć się tego przedmiotu .. ani regułek ,ani mapy , nic ! macie na to jakieś fajne i sprawdzone sposoby ? piszcie : ) 
dzień minął jak minął .. w sumie do końca jeszcze dużo czasu ,ale raczej nic się nie wydarzy . w szkole okej , nuda nudą .. jakaś gula rośnie mi za uchem ( na kości ) wtf ?! nie wiem co to , nie wiem z jakiego powodu puchnie ,wiem tylko ,że boli mnie od tego głowa , ucho ,no i głównie kość na której się 'to' znajduje .. jednak mój organizm jest popieprzony do reszty . 
w sumie na lekcjach się dzisiaj obijałam .. lubię poniedziałki z taką pobudką .. niby wkurzającą ,ale fajną ♥ lubię też to ,że akurat w poniedziałki mamy na 9:40 , co jest zbawieniem bo jestem w stanie się ogarnąć , wyspać ,a nawet zrobić zadanie , szok ! xD
mimo wszystko oczywiście od 7 jestem na nogach . zjadłam potrójną porcje śniadania , co tam ,że muszę schudnąć ! -___-
na niemcu ostro .. znowu odczuwam debilizm mojej klasy ( nie obrażając osób normalnych ) mam dość .. ale jeszcze TYLKO  niecałe 2 lata .. super ! -.-
czuję się średnio , pewnie to efekt nudy . może wieczorem wezmę Luśkę na krótki spacer + podskoczę do sklepu po tymbarka ,którego wypiję bez smaku tylko po to ,że zobaczyć co napiszą mi pod kapslem .. ah jakie to ciekawe ! położę się dzisiaj chyba wcześniej , jestem zmęczona .. przyszły tydzień Drezno i tropical ♥ oby wszystko poszło dobrze .. chcę odpocząć , oderwać się ! tak strasznie mam już dość tej szkoły , minął miesiąc ,a ja już mam masę ocen .. co gorsza niezbyt dobrych ocen .. o pasku mogę pomarzyć już teraz .. dobra lecę kształcić się geograficznie , peace ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz