sobota, 20 października 2012

m.w. cz.II

cześć ! wczoraj o dziwo dobrze się bawiłam . na spontanie wyszłyśmy z Jagodzią na dwór . Kaufland , spacer , siedzenie u mnie , granie w siatkę z łóżka na podłogę , drążenie dyniek , pieczenie bułeczek drożdżowych z budyniem - nienawidzę mojej mamy za to ,że specjalnie mnie kusi ! .. nie no tak na prawdę to ją kocham za wszystko inne . w sumie nie działo się wczoraj nic specjalnego ,ale miło spędziłam dzień i jestem zadowolona ,że nie siedziałam tylko przed kompem . 
dzisiaj pojechałam z rodzicami do Fashion House w Sosnowcu , outlet . masa sklepów , jestem zadowolona , można powiedzieć ,że się obkupiłam . Mam dżinsy , dwie bluzki z krótkim rękawem i jedną z trzy-czwarte , bluzę , portfel szalik i dwie pary czarnych legginsów . myślałam ,że nic nie kupię ,więc jestem miło zaskoczona : ) 
ogółem Outlet jest zrobiony świetnie, w takim trochę starym stylu , pasaż wygląda jak stare ,miejskie uliczki , moje klimaty ♥ każdy sklep wygląda jak pojedynczy sklepik na jakimś deptaku , super ! na prawdę warto tam pojechać ,ceny są niskie ,bo są tam towary z oryginalnych sklepów . są to resztki kolekcji lub towary z jakąś wadą ,typu : rozmiar na metce nie zgadza się z prawdziwym . można znaleźć naprawdę śliczne rzeczy ! mam zamiar jechać tam jeszcze przed świętami i na pewno na wiosnę po buty ♥ mówię tu głownie o conversach , dzisiaj moje wymarzone były po 175 zł. więc myślę , że na prawdę mało jak na tę markę . 
jutro tata wstępnie chce odwiedzić Wrocław - IKEA . mi tam pasuje , mogę połazić jeszcze trochę oglądając masę pierdułek . rozejrzę się za elementami do pokoju . tak chciałabym remont , może w przyszłym roku .. pewnie i tak nie pojedziemy , znając to całe planowanie u mnie w domu . ale mi tam obojętnie . zawsze oni mogą jechać ,a ja sobie w spokoju zostanę w domu ; ) 
dobra nie piszę więcej , o 18:30 msza , potem może jeszcze wyskoczę gdzieś na chwilę , zobaczy się . 



poszłam z mamą na układ , zamiast tego OKROPNEGO soku z warzyw ,mogę pić soki owocowe , zawsze coś , te przechodzą mi przynajmniej przez gardło .. 

1 komentarz: