środa, 3 października 2012

jacket and other .

hej ! korzystam z tego ,że mam jako taką chęć napisania tutaj . mam sporo nauki , w sumie tylko historia ,ale muszę jutro dobrze napisać poprawę .. 
wczoraj : uczyłam się biologii , nic nie umiałam , dalej nie umiem . norma ! przecież w naszej szkole i tak się niczego nie nauczysz .. 1 the best -_- mama wróciła z pracy , pojechałyśmy z babcią i dziadkiem na miasto . odwiedziny w miodowej , nomi , jysk'u, kaufie .. lubię łazić po sklepach ^^ oczywiście pod koniec auto dziadka nie chciało odpalić xd nie pomyślcie sobie ,że to jakiś grat ... normalne renault , nie pomyślałabym ,że będzie robić takie akcje .. mniejsza z tym ,nie znam się ^^ mamcik zainwestowała w nowe poduszki dla mnie , łahahaha , muszę przyznać ,że dobrze wybrałyśmy ,bo po pierwszej nocy mogę już powiedzieć ,że są zajebiste ! takie mięciusie , haha . w dodatku mają takie ładne ,kwieciste wzroki . raczej ,nie inaczej już użyłam jednej do zdjęć , jakiś bez sensu zdjęć .. haha . oczywiście dodam ,przecież trza się pochwalić ! <hahaha> w Tesco znalazłam fajną szczotkę ,a że moja się rozwaliła po myciu to już mam nową ^^ w sumie jestem z niej zadowolona , radzi sobie z moimi włosami ,co nie jest takie proste .. kupiłyśmy też na próbę odżywkę z syoss'a . nigdy w sumie jeszcze nie używałam tej marki ,coś nowego dla moich włosów . opinie napiszę jak jej użyję , bo na razie wolę skończyć starą . wzięłam sobie też na próbę jeden jogurt pitny , zbożowy czy coś . do kauflanda w sumie pojechaliśmy głównie po moje jogurty ,w których ostatnio się zakochałam , Danone - bananowe do picia ♥ z tego co wiem są też truskawkowe ,ale ja osobiście nienawidzę truskawkowych jogurtów . wzięłam sobie trzy ,z tego wypije pewnie dwa ,a tata ukradnie mi trzeci , po to w sumie wzięłam trzy xd Mamcik wpadł na pomysł ,że przecież skończyła się moja karmelowa herbata , a jesień już daje swe oznaki . i gdyby nie ona to by m nie miała co pić .. karmelowa najlepsza ♥ 
( wiem , jak to czytacie to jesteście zażenowani ,ale w końcu to służy za mój 'pamiętnik' ,a nie :D ) 
dzisiaj . pobudka 6:30 . powoli się do tego przyzwyczajam ,ale fakt ,że gdy wstaję jest jeszcze ciemno mnie przeraża ! ogarnęłam się , wszystko robiłam na opak ,ale to szczegół . poszłam na 8 ,bo dodatkowe z angilka . byłam pierwszy raz i nawet było pozytywnie . zawsze się można czegoś dowiedzieć ; ) później geografia , ang. .. ćwiczenia pożarowe , hahaha . "dzwonek się zaciął" .. z tym zawsze jest coś śmiesznego xd potem biologia ... nie zrobiła kartkówki .. super . siedziałam wczoraj prawie cały dzień ,a tu taka niespodzianka ! -.- w sumie .. nic nie umiałam przecież . korki miałam odwołane , idę jutro . suuuuuuper -.- 
ale przynajmniej nie muszę chodzić dwa razy . po szkole miasto z Oliwią , kupiłam kurtkę , fuck yea ! takiej szukałam , taką znalazłam , taką mam . dodam zdjęcia .. jak inaczej ? :D teraz tylko trzeba wybrać do niej fajne butki i wyprosić mamę o 50zł. na torebkę ... trudna sprawa . chyba ,że pogadam z babcią .. albo tatą .. trzeba pokombinować ^^ babcia zrobiła dzisiaj spaghetti na obiad , jejeje .. miałam taką ochotę od kilku dni ! tylko szkoda ,że moje odchudzanie opiera się na obżarstwie -_- podrukowałam zdjęcia .. nie lubię mojej drukarki .. nigdy się z nią nie dogadam ! ale no jakoś jest . tymczasem wgram tu zdjęcia i biorę się za tą nędzną historię ... tralala . nie chce ! -.- trzymajta się ! ; 3
... oby ten tydzień się już skończył . chce weekend , chce odpocząć ! 






mam do sprzedania samsunga i5510 i nokie C6, jeśli ktoś byłby ciekawy to pisać w komentarzach , na ask'u albo gdziekolwiek . Cena do uzgodnienia ; ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz