sobota, 15 września 2012

the sun came out again .

hej !

postanowiłam napisać coś na szybko . zaraz tata zabiera nas na jakąś 'wycieczkę' nie wiem gdzie ;O mówił coś o Opolu ,ale nadziei sobie nie robię . ostatni tydzień w sq okej . wf - hahah , pucrak , wiszu xD itd . nie do ogarnięcia , haha . zostałam też nazwana przez 'kogoś' dzikiem , ten 'ktoś' jeleniem , haha . OK ! miałam już dawno dodać zdjęcia z ogródka z ostatniej niedzieli . dodam chyba teraz . Ola dzisiaj u mnie spała , hahaha , robiłyśmy karmelowy popcorn <3 jesteście zainteresowani moim przepisem ? jeśli tak to pisać , wtedy zrobię o tym posta . dzisiaj może wypróbuję drugi sposób . rodziców wieczorem nie ma , Ola do mnie wbije , fuck yea ! pewnie będziemy Mam talent oglądać , lubię ten program i to jeden z niewielu dla których włączam tv . dzisiaj miasto z Olami ( haha ) kupiłam sporo rzeczy ,ale dla siebie tylko perfumy , 2 lakiery i pilniczek . te zdj. chyba też dodam . szykuje się zdjęciowa notka :O chyba nic więcej nie pisze . dodam zdjęcia i pewnie i tak nie zdążę przed wyjazdem ;3 dobra cześć ! miłego weekendu  ;3








 

  

 co do kolorów lakierów to jestem zadowolona , jeden wygląda prawie jak bezbarwny ,ale dodaje ślicznego efektu . moje paznokcie wyglądają jak zdrowe ;O 

1 komentarz:

  1. Fajne fotki ^^ Też lubię bawić się paznokciami i różnymi lakierami :D

    OdpowiedzUsuń