środa, 29 sierpnia 2012

coś i nic ; 3

heeeeeeeeeeeeeeejka : D

   miałam szybko nie pisać , ale .. ale mi się nudzi = obrabiałam zdjęcia = mam tu kilka do dodania ; ) 
kilka starszych , kilka zrobionych dzisiaj . 
nie wiem czy Wam pisałam ,że piłam to niby "orzeźwiające" żółte frugo . 
wrażenia ? smakuje jak kokos i jest nie dobre ;pp
mam też dwa zdjęcia moich włosów xD 
i muszelkowe love <3 .. nie wiem czy coś jeszcze ; 3

   dzisiaj świetny dzień z Olą i Angeliką . hahaha , dobrze było ! ^^ 
przekonuje się do orlika , może i lepiej . jutro chyba wbiję tam z Edytą , po zdjęciach . 
nie będę opisywać dnia ,lepiej nie : D
dobra dodaję zdjęcia i idę w kimę , chyba zaniedbuje trochę tego bloga , ale ostatnie dni wakacji trzeba wykorzystać <3



moje włosy nie nadają się do koków ; <






efekt zdjęć z koniczynką bd na flogu ; 33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz