środa, 4 lipca 2012

wszystko inaczej .

hej . 

już na wstępie przepraszam za błędy ,które zrobie w tej notce . jest 00:37 ,a ja od kilku godzin siedzę przed kompem i próbuję ogarnąć zdjęcia ,które tu mam . późno trochę wzięłam się za tego posta , cóż .

otóż , z "wczoraj" na "dzisiaj" spałam u Kasi ♥ lubię takie dni ,spędzone z nią . opisywać nie mam siły . jestem cholernie zmęczona ,a szybko się nie położę . byłam dziś też z Danielą na dworze , spotkałyśmy Przemka dwa razy ,hahah . jaki to jest zmuł xd . ogółem to humor mam wyśmienity .. miałam . teraz też jest dobrze ,ale jak to w samotne wieczory z nowiutkimi słuchawkami ^^ złapałam trochę zmuła . dużo myśli mam w głowie ,gubię się w tym wszystkim , ale ogółem to jest chyba dobrze . coś nowego ;o 
zdjeć z dziewczynami tu nie dodaję , będą na flogu i to musi wystarczyć ; ) + może jakieś moje na photoblogu ? zobaczy się . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz