niedziela, 7 grudnia 2014


Weekend. Tego było mi trzeba. 
Nie powiem,że jakoś bardzo odpoczęłam-następny tydzień zapowiada się nie lżejszy od poprzedniego. Ale mimo to znalazłam czas dla siebie,zaliczyłam małe zakupy,jedną sesje ,no i miałam chwilę żeby porobić jakieś fotki.
Idą Święta, a co za tym idzie, mam ogromną ochotę na bokeh! Mogłabym robić zdjęcia każdemu światełku które wpadnie mi w oko. Dlatego też wrzucam pełno niby bezsensownych zdjęć,które dały mi masę radości :) 
































Oczywiście odwiedził mnie również Mikołaj. Dostałam dwie śliczne,złote perełki z których bardzo się cieszę! A co do mikołajkowych zakupów,to jeszcze tu o nich przeczytacie :) 

2 komentarze:

  1. bardzo klimatyczne zdjęcia <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ujęcia, bardzo klimatyczne!!!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń