środa, 10 lipca 2013

wyspana ?

Hej!
Tak mnie coś dzisiaj wzięło ,żeby coś napisać. Znowu mam cały folder zdjęć do przebrania ,ale tym zajmę się pewnie dopiero wieczorem. Kiedy będę miała już komplet ...

Jak widać dodałam do bloga przycisk 'Czytaj dalej!' ,bo strasznie mnie denerwowało to przewijanie.. Jest pod każdym postem i po kliknięciu wyświetla się cała zawartość :)

Posiedziałam sobie wczoraj gdzieś do 1:00 ,czyli spać poszłam dość wcześnie. Wstałam po 11,więc w końcu mogę przyznać ,że się wyspałam. Chociaż najlepiej to wróciłabym do łóżka. Szkoda dnia!
Ścielę sobie grzecznie łóżko i panika. Całą noc spałam sobie z trupem jakiegoś pająka ,fuuuuuuuuu.
Mam tylko nadzieję ,że w żadnym momencie nie przedostał się na moją połowę i ,że od początku był martwy ..
No to napisałam sobie mojego bezsensu posta,lecę się ogarnąć ,bo miałam to zrobić przed napisaniem i lecę na kluski na parze ,to uczucie kiedy jesz obiad na śniadanie ♥

Zdjęcia z weekendu ,5 rano ,a ja sobie latam po dworze ,bo nuda.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz